Dag dames, heb zo vroeg al aardig last van krampen, gelukkig niets ernstigs, maar dit in combinatie met de kou, vind ik het lekker met een warme kruik op mijn buik te zitten. Nu voel ik mij hier een beetje schuldig over; kan het te heet worden voor de baby? Misschien een stomme vraag, maar ik stel em toch maar. Alvast bedankt voor de reacties...
Kan volgens mij geen kwaad hoor! Heb er in ieder geval nog nooit iets over gehoord/gelezen. Zou het gewoon doen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ook niet van plan om in een heet bad te gaan liggen, maar wordt zo een ww kruik niet vergelijkbaar heet als dat van warm badwater? Ik heb hopelijk mijn eerste afspraak bij de vk volgende week, ik zal het nog wel even navragen.
mij werd het juist aangeraden toen ik vroeg zwanger was omdat ik enorme buikkrampen had van m'n darmen. Kon niet zoveel kwaad volgens mijn vk dus als je dat prettig vind gewoon doen.
Deze antwoorden stellen mij toch gerust. Ik kan het me namelijk niet herinneren of ik een ww kruik bij de vorige zwangerschappen heb gebruikt. Bedankt voor je reactie.
volgens mij wordt(te vaak) in een warm bad afgeraden omdat dan je gehele lichaamstemperatuur omhoog gaat.
nee hoor is niet schadelijk, wat wel schadelijk is is een elektrisch deken, ivm magnetische straling.
Ik heb het ook lang gebruikt tegen bandenpijn, volgens mij is het zo, als het niet te warm voor jou is, is het ook niet te warm voor de kleine
Ik heb mega krampen gehad en de vk raadde mij aan om kruik hiervoor te gebruiken!! Dus kan geen kwaad!
Nou ik voel me helemaal blij met jullie goedkeuring! Zeker met deze pokkekou kan ik em niet laten liggen, ik ga er eens goed gebruik van maken! Bedankt voor de reacties.
Goede vraag Nicky! Hier heb ik terug gerekend...en ben ik tijdens/rond de innesteling in de sauna geweest...wist ik veel! haha...het heeft er wel voor gezorgt dat t vruchtje goed is blijven plakken! Verder denk ik ook niet dat de kruik kwaad kan...denk dat t voor mijn buikpijn ook een goed idee is!
Hoi! Kon je toch ook niet weten rond je saunabezoek? De kruik koelt ook snel af, dus echt heet blijft het niet. Het is heerlijk zo met de krampjes en de kou. We lopen nu te klagen over de kou, maar zullen straks met een dikke buik klagen van de warmte! Ja, moet je ook eens proberen!
Vanaf dat ik zwanger ben heb ik ook gewoon in bad gezeten en het bad was echt wel warmer dan 37 graden.. Wist ik veel hehe. Maarja met de beeb is alles goed,
Als ik de kruik net gemaakt heb, doe ik er wel altijd voor de zekerheid een handoek omheen omdat het dan nog echt heel warm is. Of ik leg 'm (als ik in bed lig) op de dekens op mijn buik. Dan vind ik het zelf toch net iets te warm om rechtstreeks op mijn buik te leggen.
Plaatselijke warmte is helemaal niet verkeerd, je lichaam moet alleen geen koortsgevoel krijgen omdat het dan 'dingen' gaat afstoten om jou te beschermen waaronder dus jouw ongeboren kindje. Daarom is koorts ook redelijk gevaarlijk voor je wanneer je zwanger bent.