Slapen wat vreselijk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel26, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ik moet ff wat kwijt...ik vind het echt vreselijk om te gaan slapen!ik kan haast alleen op mn rug liggen want anders krijg ik last van mn re ribben of mn li heup...ik moet om de 10min plassen en echt druppels terwijl het voelt als liters!ik ben ontzettend moe maar lukt hierdoor niet in slaap te komen...komt ook nog eens bij dat als ik lig ik last van t zuur krijg en enorme zere handen,vooral rechts...voelt echt slapend en gekneusd aan!overdag heb ik dus niet zoveel last ook niet als ik een dutje op de bank doe... Ik verlang echt weer naar het lekker kunnen liggen!ik weet dat door slapen er ook voorlopig niet in zit als die kleine er is maar wil gewoon weer onbezorgt liggen!sorry voor mn geklaag maar tis nu half 2 in de nacht en dit gaat al weken zo! Ben benieuwd of iemand dit ook heeft...xxx

2. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    vertel mij wat meid, ik zit bijna standaard 's nachts voor de tv omdat ik iedere keer niet kan slapen van het een of ander! Ik kijk ook uit naar een lekkere nachtrust.

groetjes

3. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hier nog 1 die nu niet kan slapen...

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hier nog zo een.... ik sta ook 20 keer per nacht op voor 2 druppels plas... en momenteel zit ik om 5.00 uur 's ochtends op omdat mijn man in snurk-coma is beland en ik die niet wakker krijg, en omdat de bank niet lekker ligt om echt op te slapen :x

Ik heb ook standaard een slapende, pijnlijke linkerhand als ik 's ochtends wakker word, en mijn buik voelt dan 'doorgelegen' aan, alsof ik veel te lang op één zij heb gelegen... moet dan echt eerst van linker zij op mijn rug rollen, even wachten... laten bijtrekken, dan weer door naar rechts... en daar ook even wachten, en dan kan ik pas op staan...

dus jep, ik ken het gevoel helemaal!!

5. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Vannacht zowaar weer eens 5 uurtjes geslapen achtereen, maar komt ook niet vaak meer voor! Nu had ik eens niet zo last van heupen maar van muggen, grrr.
    Dus hier ook een nachtbraker!
    We zijn ons onbewust aan het voorbereiden op de voedingen lady's!!

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Heb met jullie te doen!

Ik begin nu op te knappen van mijn koorts/griep en begin nu met fijn misselijk te worden in de ochtend...Ook leuk...

Heel veel succes met de laatste loodjes ladies.

Liefs,
    Ann

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Herkenbaar, ook hier!
    Vannacht overigens weer een keer wél goed geslapen (behoudens wat wc-bezoekjes na).
    Maar gisteren ook om 03.00 uur eruit gegaan en een uur geinternet en daarna een uur tv gekeken.
    Ik heb overigens sinds half juni geen een nacht meer doorgeslapen, sindsdien iedere nacht er uit om te plassen (in het begin misschien maar 1 keer, maar nu vaak veel vaker!!!).
    Nog even dames, en dan kunnen we tussen de voedingen door in ieder geval wel weer lekker slapen!!!

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hier nog eentje die elke nacht door t huis aan t ronddwalen is!

Op mn zij liggen gaat niet ivm bekkenpijn, op mn rug niet, omdat ik dan last heb van maagzuur en geen adem meer krijg.
    Elke nacht een geworstel met een hoop kussens om te kijken of dat helpt, maar dat is tot nog toe ook geen succes...

Daarbij draai ik ontzettend veel door de pijn in mn bekken, waar ik dan weer harde buiken/weeën van krijg...

Ik verlang ook terug naar de tijd dat ik heerlijk kon genieten van gewoon lekker in bed liggen...

9. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    ik meld me ook aan bij de club en als eindelijk beetje slaap word om uur wakker duurt weer 20 min om in slaap te komen.gister avond zon buikpijn dus naar wc30min gezeten om te onlasten terug naar bed en nog steeds pijn opeens alles naar boven van hele dag eruit erna schoongemaakt kruik gemaakt dik ingepakt t erug naar bed extreem beroerd en duizelig begon maagzuur weer droog beschuit gegeten.heb toen 2 uurtjes kunnen slapen echt een wonder voor mij.vannochtend weer heerlijke bekkepijn ;) ik weet zijn laatste loodjes maar kan voor mij niet snel genoeg gaan en na de bevalling heel traag weer.verlang zelfs naar ruggenprik zodat kan slapen voor te bevallen ook al ben doodsbang voor naald maar goed zo kan ook niet bevallen als zo moe bent.maar goed meiden gelukkig zijn we niet aleen we doen allemaal voor heel mooi goed doel maarja zolang we die prijs niet kunnen vasthouden is best zwaar vind ik dan.

liefs,

10. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ja dat ken ik ... ze zeggen dat je he allemaal vergeet enzo.. maar op dit moment is dat lastig om over na te denken..!!! Het overheerst zo die klachten snachts..
    Mn man zegt dan ja maar je bent overdag veel vrij dus kan je dan slapen??!! ja een uurtje kan nog maar als ik dat ga doen dan draai ik alles om, lijkt me ook niet goed voordie kleine en straks voor ons;)
    Ben iig blij dat ik niet de enige ben!!!

11. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Hier nog een slapeloze.. Kan gewoon mijn draai maar niet vinden. Op mijn rug word ik soms gewoon draaierig, op mijn linkerzij begint mijn heup te protesteren en op mijn rechterzij blijf ik niet liggen en draai ik automatisch weer op mijn rug (en dan begint het hele rondje weer opnieuw). Ook last van zuur.
    Bovendien is het lekker druk in mijn hoofd, lig soms echt te malen: heb ik nou alles geregeld? Heb ik nou alles gekocht? Wat nou als de weeen beginnen? Arg.. ik heb nog liever 10x m'n nest uit voor de kleine straks dan dit (zinloze) gedoe.

12. erwtje

erwtje Actief lid

7 dec 2008
    226
    0
    0
    Slapen? Wat is dat?
    Ik weet dat ik nog heel even moet, maar ik zie erg uit naar de eerste nachten dat ik weer lekker op mijn buik kan liggen. En niet elk uur er uit moet om naar de wc te gaan, omdat ik nog niet inslaap ben gevallen.
    Volgens mij is het straks tussen de voedingen door lekker comateus slapen. Heerlijk, ik heb er nou al zin :D

Dames nog even
    succes ermee ;)

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, als ik vannacht weer wakker ben, dan meld ik me hier wel.
    Haha, misschien zijn er dan wel meer 'online' wegens slaapgebrek!!

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hier nog eentje die iv.m. zuur, bekkenpijn en plassen niet meer goed doorslaapt en regelmatig 'snachts voor de tv zit :( Wat dat betreft zal ik blij zijn als de kleine er is en ik mn lichaam weer beetje bij beetje terug krijg.

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Heel herkenbaar! Ik vond het ook vreselijk als het weer tijd was om naar bed te gaan. Lag de hele nacht wakker. Gelukkig is dat nu allemaal voorbij en ik slaap weer als een roosje (tussen de voedingen door). Nog even geduld meid!

16. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    gebruiken jullie iets tegen maagzuur?
    ik antagel soms helpt beetje maar als na uur wakker word overheerst maagzuur weer is er iemand die wat beters heeft?

17. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ja gezellig!!! als iedereen dat even doet is het snachts wat minder saai..:) en kunnen we elkaar steunen!!

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik dat ook, dat niet goed slapen.. elke houding deed pijn, constant plassen en maagzuur..

maar troost je, na de bevalling is het direct over!:)

19. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik sluit me ook aan. Slapen wordt steeds vervelender. Ik heb nog wel het geluk dat ik tot nu toe nog wel een aantal uur achter elkaar kan slapen maar er zijn ook dagen dat ik elk uur op de wekker zie. Ik verlang naar op mijn buik slapen. Op mijn rug krijg ik nachtmerries of in ieder geval hele rare dromen en op mijn rechterzij protesteert die kleine omdat ie daar ook ligt en mijn rechterbovenbeen slaapt dan als ik wakker word. Links gaat nog wel aardig, maar niet de hele nacht.... Kussen erbij heeft ook niet echt zin want zonder ligt lekkerder ;) Nog zes, maximaal acht weken haha

20. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0

Antagel hielp niets bij mij, ik mag van de VK gewoon rennies gebruiken! Niet teveel natuurlijk, maar het helpt het beste vind ik.
    Thuis probeer ik het eerst met melk, helpt dat niet, dan een halve rennie!

Deel Deze Pagina