Hi allemaal, ik vroeg me af of er november mama's in een besloten fb groep zin hebben om elkaars gedachten en verhalen met elkaar te delen? Lijkt me heel erg leuk!
Ik heb geprobeerd een groep aan te maken, maar ik moet direct een vriend toevoegen (en dat was nou net niet de bedoeling ).. als iemand anders haar e-mailadres wilt PB-en, dan kan ik het op die manier proberen?
Yes, sturen jullie mij even een PB met welke naam ik jullie kan vinden op Facebook? Dan kan kan ik jullie (laten) toevoegen als vriend en dan uitnodigen voor de geheime groep.
hey dames je kan op dit forum gewoon een clubje aanmaken besloten (dus prive) is heel makkelijk en dan moet iederene zich gewoon aamelden en de moderator jullie accepteren (heb zelf ook zo'n clubje) je kunt er meerdere topics openen enzo..dacht ik geef even die optie voor aan jullie fijne zwangerschap allemaal!
Ja vind ik voor nu ff beter dan via fb ik kije later vandaag wel ff of het mij lukt. Tenzij iemand anders de club wil starten? Het was in dit topic niet mijn idee. Voor ik er met de eer vandoor ga 😉😜
Ik heb een club aangemaakt! Geen idee hoe het nu verder werkt. Zoek de club op als je mee wilt doen en zie wat er gebeurd! November 2015 baby's