Ik ben ongeveer 6.5 week zanger. We hebben dinsdag een vroege echo gehad en alles zag er goed uit. Ze hebben nog niet kunnen meten omdat het nog zo pril is, maar er klopte al een hartje en dat kan vanaf 5.5 weken. Klachten heb ik niet heel erg. Nu was ik gisteren echt supermoe en heel misselijk. Heb mijn avondeten echt met tegenzin weggewerkt. Vroeg naar bed gegaan en vrij goed geslapen. Wel vroeg wakker maarja...dat hoort er volgens mij ook bij. Kan het zijn dat je misselijker wordt als je erg moe bent? Moeheid hoort er natuurlijk bij, maar gisteren viel de combinatie me op. Heb ik nog niet eerder gehad. Vroeg me af of er dames zijn die dezelfde link hebben of dat de symptomen nu eindelijk doorzetten..
Jep, ook als je niet zwanger bent kun je (ik tenminste wel) misselijk worden van moeheid. En dat zal nu je zwanger wellicht ook meespelen. Neem je rust waar je kan enne, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik was de eerste 12 weken echt super misselijk, kon niks verdragen. Mijn vriend kon zelfs geen mayonaise naast mij eten haha.. SUCCES!
De misselijkheid is hier ook elke morgen, overdagen met vlagen en in de avond weer als ik naar bed ga. Probeer iedere ochtend een cracker ofzo te eten in bed. Dat helpt echt en heel koud water dat werkt verfrissend. Overdag helpen bij mij zure snoepjes goed. Bijvoorbeeld napoleons. Ik kan vooral geen vlees. Wedergeboorte dus dat probeer ik dan gewoon niet te eten dus gewoon lekker licht eten.