ineens stekende pijn van onder!

Discussion in 'Zwangerschap' started by frietmiep, Dec 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frietmiep

frietmiep Actief lid

Jun 11, 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik word er voort beetje onzeker van nu was ik wat aan het ruimens thuis geen gekke bewegingen ofzo en ineens flink pijn van onder mijn eerste reactie was oja en nu gaat het mis! Ik ben inmiddels maar op de bank gaan liggen want durf nu niet zo goed te bewegen. Het zou bandenpijn kunnen zijn maar ik weet niet hoe dit voelt ik heb al een dochter van 3,5 maar bij die zwangerschap nergens last van gehad. Iemand die het herkent?

Groetjes

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Hoeveel weken ben je?

3. frietmiep

frietmiep Actief lid

Jun 11, 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens verlos 11 weken maar van de vroege echo uitgaande 10+4.

4. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

Jul 2, 2014
    304
    0
    16
    Heb je last van bloedverlies?

5. frietmiep

frietmiep Actief lid

Jun 11, 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee melissa gelukkig niet maar was er wel bang voor. Kan echt wel wat pijn verdragen maar dit was echt wel schrikken... krijgen vrijdag termijn echo dus hopelijk een goede echo.

6. samaa

samaa Niet meer actief

Ik heb in het begin ook wel fel stekende pijn gehad van onder, moest dan even gaan zitten. Was ook rond 10 weken, vooral als ik wat had gedaan. Is wel weer weg gegaan. Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon je vk bellen.

7. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

Sep 30, 2012
    559
    101
    43
    Ik heb dit bij mijn zoontje ook gehad.
    Even een scherpe steek die ook meteen weer weg was..

8. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,441
    1,030
    113
    Female
    Heb ik ook geregeld gehad en verloskundige zei dat dat de banden zijn. Sommigen voelen dat in de liezen, anderen in vagina. Kan geen kwaad

9. frietmiep

frietmiep Actief lid

Jun 11, 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super bedankt allemaal ivm met meerdere miskramen deze zorg ook! Als ik morgen geen last meer heb dan wacht ik de echo van vrijdag af. Ik laat het weten hoe de echo gegaan is! Fijne avond allemaal :)

10. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Herkenbaar! Bij de vorige zwangerschap in het begin veel gehad en op het einde, bij deze zwangerschap sinds een week of 2 nu ook maar nu ben ik al 34 weken onderweg. Heel vervelend en zo snel als ze opkomen is het ook weer weg maar heb me er eerlijk gezegd nooit druk om gemaakt. Snap dat je dat wel doet natuurlijk, bij twijfel kun je altijd je VK raadplegen.

Share This Page