Zoals sommige van jullie al weten is mijn gezondheid niet de beste... Nu heb ik 14 november weer een echo gehad van mijn lever om te kijken of de tumoren (stuk of 9 á 10) gegroeid waren in de laatste 6 weken of niet. We gaan standaard uit van goed nieuws, want de laatste 2 x waren de artsen erg positief en waren ze niet gegroeid door de hormonen. En de kans dat het mis zou gaan was eigenlijk vrijwel nihil... Echter... Gister eind van de middag telefoon van het ziekenhuis voor de uitslag. En dit kwam als een klap in mijn gezicht. Er is waarschijnlijk toch weer een inwendige bloeding geweest. En ja ik heb wel weer pijn gehad in mijn lever, maar hey.. dat heb ik wel vaker.. Wat krampen, pijn en steken...En ik herkende dit niet als typische ruptuur pijn.. Daar heb ik al 2x voor in het ziekenhuis gelegen, 1x met de ambulance, en 1x midden in de nacht met ML. En die pijn wens je niemand toe. Ik weet deze keer de pijntjes aan het zwanger zijn.. ja alles veranderd, en tja wat hoor je dan te voelen he... Ik ben hier ontzettend van geschrokken. En heb zo veel gehuild.. Weet even niet meer zo goed wat ik ervan moet denken.. De kans was zoooo klein, en ja mevrouw ook dit is gewoon weer "domme pech".. Nu moet ik volgende week door de MRI scan, en krijg ik 2 december de uitslag. De arts wil aan de hand van de MRI bepalen of ze me een aantal dagen gaan opnemen om te kijken hoe mijn lichaam het doet op volledige rust. En dan misschien toch de embolisatie (dichtbranden van bloedvaten naar de tumoren).. tijdens de zwangerschap.. Ik weet niet wat ik hiermee wil bereiken.. maar moest het even van me afschrijven.. Het is allemaal nogal wat..
Jemig wat een verhaal zeg! Ik vind het echt heel naar voor je.. pff wat zal jij in de zenuwen zitten zeg! Ik hoop dat je veel steun om je heen heb. kan jammer genoeg niet veel voor je betekenen behalve je een dikke virtuele knuffel geven! heel veel sterkte!
Jeetje meid dat is zeker schrikken! Doe het kalm aan, laat het over je heen komen. Laat lekker voor je zorgen door je partner en probeer die rust ook echt te pakken! Ik wil je veel sterkte wensen het is niet niks zo!
He vreselijk! Logisch dat je dit even kwijt wil! Het is niet niks.. Veel sterkte! Vooral omdat je het zelf niet gevoeld hebt lijkt me dat je je daardoor ook onzeker voelt?
thnx all.. . ik heb wel pijn gehad... maar ja dat heb ik wel vaker. Het was niet de typische pijn die ik kende als ruptuur. Het maakt me gewoon ontzettend bang. . Ik hoop dat alles mee mag vallen en dat de embolisatie niet hoeft tijdens de zwangerschap.. is geen prettig vooruitzicht maar wat moet dat moet..
Vandaag de mri scan gehad.. Ons meisje vond het niet leuk en ik ook niet.. Sjonge wat een zere rug heb ik daar toch altijd van.. zo plat op de rug.. Morgen zullen we horen hoe het nu verder moet... Mijn koffertje staat al klaar voor het geval ze me toch opnemen.. Alleen de laatste verzorgingsproducten morgen nog toevoegen, en dan ben ik voorbereid... Pfff wat een spanning...
Oh jeetje wat een verhaal... ik snap je zorgen en je verdriet goed en wil je graag héél veel sterkte wensen. Deze ruptuur was dan misschien (weer) domme pech, dus vind ik dat je hierna recht hebt op jouw portie eindeloos geluk. Alle sterkte gewenst!
we hebben de uitslag gehad. Alles zag er goed uit! ! vergeleken bij de mri van 2013 is er geen verandering opgetreden. Dus ook geen bloeding te zien! ! we zijn dolblij