Ben nu net 14 weekjes zwanger. Maar zodra ik op mn scooter ga zitten komt er enorm gevoel van ik moet plassen. Pfoee niet normaal maar mn blaas is dan gewoon leeg. Als je nou op de bankleuning gaat zitten voel je t ook dan komt er druk van onderen op ofzo. Heel vaag als dat nu al zo is.... Dan spuit het er over een paar weken toch uit? Zijn hier misschien nog oefeningen voor ofzo? Heb 7 weken thuis gezeten en mocht niets tot bijna niets doen. Luie spieren ofzo? Volgende week woendag weer controle ga het zeker ffies vragen!! Tenzij jullie zeggen dat het heeeeel normaal is ZOdra je je buik uitzet gaat t al beter hoor dan zit er minder druk op ofzo lijkt wel.
Ik heb er ook last van, sinds het begin. Had gehoopt dat het na 14 weken minder zou zijn omdat je hormonen dan minder worden, maar niets was minder waar. Ik denk dat sommige vrouwen gewoon "pech" hebben en dat hun baarmoeder meer druk uitoefent op de blaas dan bij andere vrouwen...
Ik heb het vooral met fietsen ga voor ik weg ga met de fiets altijd plassen. Maar nog na geen 100 meter fietsen heb ik alweer het gevoel te moeten plassen heel vervelen.. Heb geen idee waar het vandaan komt maar je bent niet de enigste...
MM toch apart he. Ik heb het echt zodra ik ga zitten op de fiets idd ook. Zo raar. Verder nooit last ervna hoor. Jaa je heb wel ns het idee dat je nodig moet plassen en dan is het heel weinig maargoed dat is normaal. Ga het volgende week toch s vragen aan de gyn. En zal zijn/ haar antwoord ffies plaatsen hier
Ja vaag allemaal wat je lichaam allemaal met je kan doen.. Moet eerlijk bekennen dat ik dit toch wel iets heel vervelends vind fiets nogal graag... Maar doe het nu niet zo snel meer omdat het zo'n naar gevoel is en ik bang ben om echt in me broek te plassen haha( heb ik al 2 keer gehad namijk hihi erg hè ...)
Jaa k vind het ook wel wat eng. Maar je kan dan dus ook niet echt urine verliezen erdoor....Pfff had dit toch meer op t eind verwacht. Heb jij ook nooit gevraagd aan een arts of er iets tegn is ofzo? Ik heb het sinds 2 dagen nu. Misschien heeft de fysio wel simpele oefeningen voor een bepaalde spier daar zodat het weg gaat of tenminste minder word.
ik heb oefeningen gehad van me fisio voor me bekkenbodemspier.. bij het uitademen moet je samentrekken (net of je je plas op houd of je billen bij elkaar knijpen.. maar niet overdreven) en bij het inademen weer ontspannen.. dat schijnt erg goed te werken.. maar dat werkt niet na een dag ofzo gaat even wat tijd overheen. dat rare gevoel bij het fietsen is weer wat nieuws heb ik ook niet eerder gehad..