Negatieve echo en test bij arts wk 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Micky6, 13 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Beste allemaal,

    Afgelopen zaterdag ben ik bij een kliniek geweest. Had zelf twee tests gedaan en die waren positief. Kenmerkende borsten bovendien: opgezet en hard. Buik rommelend. Geen bloedverlies. Nu in zesde week.
    Bij kliniek hebben ze een echo gedaan, niet op de buik, maar via vagina. Negatief beeld: konden niet zien.
    Toen urinetest: negatief maar heeeeeeeeeeeeel klein lichtblauw streepje... Arts concludeerde negatief.

    Toch voel ik nu op maandag, drie dagen na die test bij arts, nog steeds harde borsten en heb GEEN bloedverlies.

    Wat denken jullie, kun je de verschijnselen nog wel hebben en vrucht inmiddels afgebroken? Komt dat dan later los...?

    Thanks.
    x
     
  2. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Heb hier eigenlijk geen ervaring mee, kan dus ook niet echt een goed advies geven.

    Mocht je nu last blijven houden dan kan je misschien nog een test doen?
     
  3. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0

    Ja misschien wel. Ga denk ik woensdag zelf nog maar testje kopen. Borsten blijven zo gevoelig en zwaar...
     
  4. mama jolien

    4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    Ik kan iemand die tot bijna twee maanden zwangerschap moeten wachten heeft op positief resultaat!! de bloedtesten gaven ook negatief aan dus je weet maar nooit dat dit bij jullie ook zo is
    groeten
     
  5. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    hoop dat het voor jouw ook zo gaat want bij mijn 2e zwangerschap had ik ook geen bloedverlies harde borsten je kent het wel tot 2 keer aan toe een test gedaan beide keren negatief vervolgens naar de dokter nee hoor negatief na 2 weken nog steeds geen bloedverlies ik weer naar de dokter heb gevraagd om een echo ook bij de echo zagen ze niets moest weer na 2 weken terugkomen en toen was ik opeens 7 weken zwanger hoe dat mogelijk was geen idee dokter had ook geen ide maar ze is er toch echt dus mijn tip aan jouw is geef niet op zolang je geen bloedverlies hebt en je heb het gevoel dat je zwanger ben vraag dan om nogmaals een echo en wie weet

    suc6 en laat van je horen want we vinden het allemaal net zo spannend als jij
     
  6. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    sluit ik me helemaal bij aan!
    maar ook ik wist niet dat dit kon, dus zo zie je maar...
     
  7. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Tja, tis een raar verhaal.

    Deed net zelf weer een testje en ik heb toch echt in het 2e venster een intens licht streepje kunnen waarnemen. Wat kan dat betekenen? Echt heeeeeel licht hoor, net waarneembaar. Denk dat iemand met een bril het niet eens zou zien.

    Wishfull thinking is het niet hoor, want het is niet helemaal de bedoeling... pffff....

    Kortom: heb opgezette borsten (bijna tot pijnlijk toe), pijn in mijn rug, veel plassen en warm!! En dus testjes met hele hele hele lichte streepjes. Kan ik wellicht niet meer zwanger zijn, maar wel nog de kenmerken in mijn lichaam dragen??

    HELP!!
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ze zeggen dat een licht streepje genoeg is... Ik had een heel duidelijk streepje, maar ze zeggen een streepje is een streepje, en het streepje wordt alleen weergegeven als je het zwangerschaphormoon in je urine hebt....
     
  9. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Het zou goed kunnen dat de vrucht al afgebroken is of dat je later geovuleerd hebt dan je dacht en dat de vrucht zich nog moet innestelen.
    Ik zou over een week nog eens kijken als ik jou was, maar ja wachten is ook niet mijn sterkste kant.
     
  10. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Wat lief dat jullie zo snel antwoorden. Ben ik blij mee.

    Zijn er meer mensen met lichte streepjes in de test en WEL kenmerkende dingen qua zwangerschapsgevoel??

    Kortom: mijn vraag is...

    a. Hoe lang blijf je de kenmerken bij je dragen in het geval de zwangerschap al afgebroken is?

    b. Hoe lang blijft het hormoon zichtbaar op een test?

    Dag leuke meiden! FIjn dat jullie er zijn.
    x
     
  11. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    bij mijn eerste test een heeeeeeeel wazig streepje.
    testen daarna waren niet veel duidelijker tot de dag dat ik echt mocht testen(want ik teste te vroeg hehe) toen had ik een test van de apotheek gedaan en jawel...een 2e rode streep.
    zowaar dunner dan de andere streep maar overduidelijk zichtbaar!

    en ze zeggen een streep is een streep meid!!!
    en dat geld dan ook bij jou denk ik
     
  12. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik ben even voor je gaan 'googlen'...
    Dit stond op de site van clearblue:
    'Als je een miskraam of zwangerschapsafbreking hebt gehad, kan de hoeveelheid hCG
    zelfs tot 9 weken lang hoger dan normaal zijn.'

    Ik denk dat zolang het hormoon in je zit dat je dan ook nog de kenmerken kan hebben zoals pijnlijke borsten enzo... Denk ik he, dat weet ik niet zeker!
    Hoop dat je er iets aan hebt!

    Groetjes!
     
  13. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Dank weer meiden!

    Is er iemand die me kan zeggen of ze al een positieve test had bij 9 dagen overtijd?

    Enne.... ook al een vaginale echo gehad die een positief beeld gaf? Er was zaterdag bij mij nog niets zichtbaar. Nou zei die arts ook dat het negatief was, terwijl ik een heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje zag, zij niet (had bril!).

    Voel me zwangere kip (kan het weten, want heb er twee...!). Maar... vermoedelijk is het al afgebroken. Maar... nog geen bloedverlies at all.

    Iemand die dit herkent?
     
  14. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai ik was 1 dag vertijd en had een lichte streepje
    toen bijna 8 dagen overtijd had ik nog een test gedaan en toen had ik de volgende morgen denk de 9 dag getest en er waren twee duidelijke strepen
    dus weet niet?
    wil je ook geen valse hoop geven
    maar wat eng jo dat het ene keer positief en andere negatiev uitkomt.

    Lijkt me echt geen pretje.

    Ik duim voor je en wens je heel veel sterkte
     
  15. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Daar zou ik je helaas niet mee kunnen helpen... Ik deed een test bij 3 dagen overtijd en die was al duidelijk... Ik hoop wel dat je snel duidelijkheid krijgt, want zo voel je je ook zo onzeker!
     
  16. Miracle

    Miracle Lid

    25 jan 2006
    33
    2
    8
    Vrouw
    Begeleider in gehandicaptenzorg
    Hoihoi
    Ik had bij mijn eerste test een heeeel licht streepje en dus dachten mijn man en ik dat we niet zwanger waren. maar een paar dagen later weer een test en die was wel heel duidelijk, dus we waren toch zwanger.
    Ik ben benieuwd of je al meer weet. Het is wel vervelend dat he steeds geen duidelijkheid hebt!
    Groetjes
     
  17. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Weet het niet meer.
    Vanmorgen een test gedaan van de drogist. Twee streepjes zichtbaar. Lichtroze, maar duidelijk aanwezig.

    Heb daarom de balk maar aangepast in zwanger.... Maar... voelt toch niet ok. Borsten nog opgezet, maar gekke krampjes in buik en erge rugpijn (bovenin).

    ....

    ???
     
  18. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Breng anders voor de zekerheid urine naar de huisarts?
    Ik heb trouwens gehoord (zelf geen ervaring mee) dat de testen van het kruidvatmerk niet zo betrouwbaar zijn, dat stond hier ergens op het forum... Ik weet niet welke je gebruikt hebt?
     
  19. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Hoi Sweetangel en alle anderen...,

    Heb inderdaad ook een keer die van Kruidvat gebruikt. Die testte heel lichtgeel. Nu een ander eigen merk. Testte roze.

    Heb vandaag zoooo'n pijn in mijn rug, tussen mijn schouderbladen. Echt heel erg. |Borsten ook ietsje slapper.

    Donderdagochtend 9.10 date met de huisarts... Even kijken hoe het gaat.

    Heb het idee dat het mis aan het gaan is. Puur gevoel en bovendien ben ik al iets ouder.... Heb er al twee!! Ben nu 40 en maak me daar tussendoor ook heel veel zorgen over. Weet dat de kans op een miskraam bovendien ook heel groot is.

    Liefs.
     
  20. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Ik z ei lichtgeel ....

    pfff...

    toch zwanger? Bedoel uiteraard heeel intens lichtroze.
     

Deel Deze Pagina