Goede avond dames 13 mei hebben wij het hartje van de baby gehoort en dat was helemaal goed tussen de 150 en de 160 slagen per minuut Dinsdag hebben wij de geslachts bepaling, alleen ben ik op de een of andere manier constant bang dat er iets niet goed is ik weet niet waar dit gevoel vandaan komt misschien omdat ik sinds een paar dagen geen symptomen meer heb dat het daar door komt Kijken ze bij de geslachtsbepaling ook naar het hartje ? Of is dit niet gewoonlijk dat ze dit doen ?
Bij onze geslachtsbepaling ging ze ook de hele baby weer langs Ik begrijp je gevoelens hoor, tis een onzekere tijd
Ik weet niet hoe een geslachtsbepalings echo gaat aangezien ik er geen gehad heb. Wel kan ik je vertellen dat ik nog steeds bij elke controle bang ben dat er iets mis is. Erg vervelend maar veel vrouwe hebben daar last van.
Ja er is eigenlijk naast de afgenomen sympthomen geen reden me zorgen te maken want ik voel me goed heb geen buikpijnen geen bloedverlies helemaal niet wel merk ik dat als ik teveel gelopen heb ik een soort van drukkend gevoel op me buik heb of soms steken links of rechts in me buik
Heel herkenbaar, ik zat echt te wachten tot ik mijn kindje kon gaan voelen . Nu ik haar voel ben ik veel minder ongerust. Als je vraagt zullen ze vast wel even naar hartje kijken of luisteren . Of misschien sowieso wel . Veel plezier igg .
Ik ben dan 13 weken zwanger maar deel je gevoel mee hoor Ook ik kan niet wachten tot de volgende echo! En tot ik had ga voelen bewegen lijkt me zown gerustelende gedachte...maar dan zul je zien..als je het dan even niet voelt bewegen dat je je daar weer zorgen over maakt haha! Ze zeggen niet voor niks..kleine kinderen kleine zorgen..grote zorgen Liefsss
In het tweede trimester nemen vaak de symptomen af. Ik weet nog dat ik de VK ongerust had gebeld met 15 weken want ik "voelde me niet meer zwanger". Alles bleek goed te zijn. Het tweede trimester is meestal de makkelijkste tijd.... Het derde wordt veeeeel zwaarder Die steken zijn waarschijnlijk je banden... Teken om een stapje terug te doen. Luister goed naar je lichaam
Bij mij luisterde ze ook naar het hartje tijdens de geslachtsbepaling. Dat willen ze voor jou vast ook doen en anders zou ik erom vragen. Maar... je kindje is dan vast ook lekker aan het bewegen dus dat is ook een mooi teken aan de wand. Het is heel normaal als je opeens geen/minder symptomen hebt... dat hoeft gelukkig niks te zeggen. Toi toi toi
Heel erg bedankt gister is mijn vriend zo lief geweest om een dopplet te halen voor me vond het best spannend omdat je zoveel verhalen leest en hoort Mijn vriend wou het gaan proberen maar heb wel tegen hem gezegd ik wil dat jij eerst de oortjes alleen in hebt en dan knikt je maar als je het snelste hartslagje gevonden hebt ik hem natuurlijk vol spanning in de gaten gehouden het was even zoeken maar uit eindelijk hoorde we een mega snel hartje kloppen Heb mezelf wel voor genomen dat ik niet ga luisteren als ik alleen ben echt alleen met mijn vriend en dan op de manier zoals hier boven staat hij eerst zoeken en dan als hij knikt ga ik pas luisteren
Heel herkenbaar, ik heb ook de hele zwangerschap in angst gezeten en was zo blij toen ik m kon voelen. Nu ben ik ook steeds bang dat het niet meer leeft.
Ik ben ook nog steeds wel bang hoor! Bij onze geslachtsbepaling hebben we het hartje gehoord en we konden de vingertjes, teentjes en ruggenwerveltjes tellen. Dat gaf al wel veel rust. Maar merk wel dat ik nu met 18 weken enorm uitkijk en tegelijk opzie naar de 20 weken echo.
Ja heel herkenbaar! Hier precies 17 weken en ik vraag me elke dag af of het nog wel goed gaat daar binnen, of het hartje nog wdl klopt enz. 8 juni hebben wij de geslachtsbepaling en ik leef er nu al naar goe, tel de dagen echt af!!