Wij willen graag voor onze dochter paar cadeautjes kopen voor als de kleine spruit geboren word/is. Hebben jullie ideetjes wat leuk is? En voor dochter naar de kleine willen we ook wel wat kleins halen zodat ze dat kan geven, en andersom ook wel. Maar wat? Hebben jullie ideetjes?
Leuke rammelaar! En voor je andere dochter iets wat ze leuk vind of een boekje met iets zoals ... heeft een zusje gekregen.
Hier hetzelfde. Onze dochter krijgt van baby een knuffel van my little ponys (is ze gek op) en weet ze nog niet en dochter geeft aan baby een knuffel voor baby's (best groot) waar labeltjes en ritsels en spiegels opzitten. Soort activity knuffel. Heeft ze zelf uitgezocht dus had ook een rammelaar kunnen zijn.
Onze dochter krijgt van de baby een 'baby' met verzorgingsspulletjes. Hoe langer ik zwanger ben hoe meer ze gaat zorgen voor de 'baby' die ze al heeft, maar dat is een ding waar helemaal niets mee kan. Dus hopelijk kan ze straks samen met mama voor een echte zorgen. Ik heb nog niet goed gekeken wat er te koop is, maar het zou leuk zijn als het een beetje interactief is. Oogjes die open gaan enzo. Onze dochter gaat ook nog iets geven aan de baby. Ik heb ook dit nog niet bedacht, maar ik wil het iig wel zelf met haar gaan kopen voor de baby. En het is leuk als ze het hierna blijft zien en evt zelf kan gebruiken om met de baby te spelen. pff lang antwoord
Veel werk, maar misschien een eigen persoonlijke foto/leesboek waarin zij de hoofdrol krijgt /heeft. Met fotoboeken van kruidvat etc. Kan je naast foto's ook teksten en plaatjes invoegen . Je kan verhaal maken over haar geboorte , of .... Wordt grote zus. Jat gewoon leuk verhaallijn uit bestaand boekje. Lekker huren bij de bieb .