Goed of slecht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjeetje, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjeetje

Sjeetje Lid

10 feb 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    Hoi dames,

Zoals de titel al zegt weet ik niet als ik mij zorge moet maken of niet. Momenteel ben ik 24+1

Het zit zo als ik s'nachts moet gaan plassen en ik leg mij terug in bed neer, voel ik opeens onze kleine spruit heel goed zitten:(. (niet altijd) Precies een klein balletje en als ik erover wrijf paar keer trekt het weg.
    Dit heb ik ook als ik bv van liggend naar staand ga s'morgens en af en toe heb ik dit door de dag ook.

Ook heb ik last van mijn onderrug:( de laatste weken. Kan het zijn dat de pijn soms doorstraalt naar je buik?

En afgelopen zaterdag had ik 2 a 3 keer (wel gespreid door de dag) steken bij mijn schaamgedeelte.:$

Gisteren had ik opeens last van diarree (nu moet ik wel zeggen dat mijn partner afgelopen week dit ook heeft gehad)

Zijn dit voortekens dat onze kleine spruit nu al zich klaar aan het maken is voor te komen?
    Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?

Alvast bedankt een bezorgde mama

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nee hoor ik denk eerder dat je uk gewoon goed aan het groeien is en dat je de bandenpijn voelt.

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    zeker als je partner ook diarree heeft, is het waarschijnlijk gewoon een virusje oid dat in de lucht hangt. Je kunt je baby goed voelen als je opstaat en weer gaat liggen daarna, omdat hij/zij 'verschuift'.

Je hebt denk ik ook bandenpijn, gezien die steken.

Je voelt trouwens echt wel als de bevalling begint hoor!!

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi ik heb het ook hoor en dan is die zich echt nog niet aan het klaar maken het hoort er allemaal bij en als je echt weeen gaat krijgen ga je echt wel merken en kom je er gauw achter dat het weeen zijn dus je zelf niet zo druk maken

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Die kleine spruit ga je in de komende weken alleen nog maar beter voelen ;) voelde me dochter met der billen tegen me ribben aan zitten kon zo over de kontje wrijven hehe ;).

En die buikpijn zou inderdaad bandenpijn kunnen zijn heb het ook heel de zwangerschap gehad. Geen pretje maar het is voor het goede doel gewoon wat rustiger aan doen dan.

6. Sjeetje

Sjeetje Lid

10 feb 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    bedankt dames,
    voel me al stukken beter

Deel Deze Pagina