Hai allemaal, Onze kleine man (3,5 week) heeft erg last van darm kraampjes. Nu heeft de osteopaat ons orthiflor start aan geraden. Nu is mijn vraag : wat is jullie ervaring? Een duurde het lang voor je effect zag? Hij heeft veel pijn dus ik hoop dat dit snel werkt. Liefs ilona
ja, wij ook na aanraden van osteo. Mwa, wij merkten weinig verschil hoor. Lactatiekundige zei ook dat wanneer je bv geeft het niks toe zou voegen. Hij heeft altijd al snel last van z'n darmen/opgezette buik/ontlasting.
Gebruik het ook, maar niet het wondermiddel. Toch wek weer nieuwe dosis besteld en nu ook voor mijn peuter die problemen heeft met ontlasting. Kan ook heen kwaad en alle beetjes helpen 😳
Ik was hier ook benieuwd na. Maar nu 3 dagen bezig en merk niks bij mn zoontje helaas...😕.. heb een beetje een trauma opgelopen aan de enorme krampen en huilbuien van mijn oudste en vrees nu weer hetzelfde mee te gaan maken😢 maar het schijnt langer te duren voordat je resultaat ziet.. Dus ik hou nog een beetje hoop...
hier ook gaan gebruiken voor de krampjes. wel de juniorvariant omdat dat het enige was die ze bij de drogist hadden die ze hebben mocht. na een kleine week of zo merkten we wel dat het minder werd. en nog weer wat langer was het helemaal voorbij. dl laat nog wel heel veel scheetjes maar door de probiotica toch geen last meer van krampjes
Hier gebruiken we het ook. Het is alleen moeilijk te zeggen of de verbeteringen die we zien bij onze dame komen door de ortiflor of door andere factoren (groter worden, meer alertheid van ons, forlax, etc). Zelf heb ik wel het idee dat het helpt. Ze had altijd veel last van lucht, srinkende windjes en veel last van dr darmen, dat is nu wel echt veeeeel minder gelukkig. Maar zoals ik zeg dat kan ook (deels) door andere factoren komen.
Ik denk niet dat het voor krampjes bedoeld is. Wij gebruikten het voor obstipatie en haar weinig ontwikkelde darmflora en bet was een tovermiddel ze was meteen van die vreselijke pijn af.
@sofie, binnen hoeveel tijd werd de pijn minder? Het lijkt bij ons nog niets te doen namelijk. Hij zit er nu 2dagen op. En hoeveel gaf jij per dag?