Ik ben aan het opruimen geweest wat ja kan niet alles gewaren. Daarom 4 hele mooie setjes aangeboden. Twee van feetje en 2 van prenatal. http://link.marktplaats.nl/239331921
Hoi Linda, Ik heb al je topics samengevoegd in 1 topic. Zie hiervoor ook de regels omtrent het te koop aanbieden. Groetjes Elvira moderator
het babypakket waar je bieden bij heb staan, wat heb je daarvoor in je hoofd inclusief verzendkosten?
Bedoel je de 2 setjes van feetje en de 2 van prenatal ? Ik wil voor die 4 setjes 10 euro hebben. Zie zien er nog heel erg mooi uit. Verzendkosten zijn volgends mij 6,20 (duur he) Dus het word dat 16,20.
Nee dat ga je denk niet redden. Is best nog een aardig stapeltje. Is zal het eens proberen. Weet jij soms hoe zwaar hij dan mag zijn ?
Oh ja als je wilt mag je de andere set 50/56 er voor 5 euro bij hebben. Dat groene jurkje met rompertje eronder is nog nieuw en het roze setje met die beer erop is ook nieuw. Ook hebik nog 3 nieuwe rompertjes roze van winnie the pooh liggen die erbij mogen (maat 50/56)
In een envolop past het niet. Voor 21,20 Mag je allebei de pakketen hebben. Dat is dan incl de 6,20 pakketpost. Zal ik je mijn rekeningnummer pb en ?Zodra ik zie dat je geld gestort hebt stuur ik het dezelfde dag nog op. Ps ben je alvast aan het shoppen voor jezelf ?
icsi process dus erg goede hoop op een positieve test volgende week bovendien is mijn buik door alles opgezet waardoor ik nu al positiekleren maat s draag
De kleine kleertjes zijn verkocht. Wie heeft er nog interesse in de kleertjes maat 74/80 doe een leuk bod !