16e kandidaat voor een woning nog steeds kans?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dientje, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha dat hoeft niet altijd zo te zijn dat het dan een bouwval is, er bestaan ook te kieskeurige mensen ;)

2. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    15 stuks op rij? ;) :)

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Voor het huis waar wij nu wonen, stonden we 8e.
    Dus wij hebben 'gewoon' geluk gehad, want meestal wijzen mensen een woning toch niet zomaar af.
    De bewoners die er vóór ons woonde, hebben zelfs een keuken aangebouwd. Ook hebben ze de badkamer helemaal verbouwd.
    Onze tuin is ook best groot, 7 bij 12 m.
    Waarom de andere 7 het afgewezen hebben, is ons dus echt een raadsel.

Ik hoop voor je dat je wel snel geluk hebt bij het vinden van een woning! :)

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    De moeder van een vriendin heeft het meegmaakt die was zelfs nummer 34 en er was niks mis met de woning!
    Dus ja het zouden idd die 15 op een rij kunnen zijn :) maar de kans was sowieso mi-ni-maal.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij hebben een woning gekregen vanaf plaats 14. En geen uitgeleefde woning, maar onze eerste keus.

Geen idee waarom de andere mensen het hebben afgewezen.

Maar het kan dus erg snel gaan.

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Voor onze huidige woning stonden we op de 4e plaats.De andere mensen hadden t afgewezen omdat in de advertentie stond benedenwoning,terwijl het een bovenwoning is.
    Waren wij ook niet blij mee,maar het was dit of weer de crisisopvang in...

7. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Wij stonden al die tijd nummer 1 kwam er nog een urgentie voor, wij balen natuurlijk, maar die urgentie nam het huis niet, toen mochten wij het huis zien, maar we zeiden meteen al we nemen het :) :)

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje ik had verkeerd gekeken.
    Hij is nog niet geaccepteerd ik heb net ff gebeld want ik snapte er niks meer van.
    Hij is aangeboden maar nog niet geaccepteerd ben nu nummer 11 dus het kan nog :D ;)

*edit* wooncorporatie zegt dat ie wel al is geaccepteerd :( ;)

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb net begrepen dat als de woning is geaccepteerd het niet betekend dat diegene hem ook daadwerkelijk krijgt.

10. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Ze moeten de papieren nog nakijken (inkomsten e.d. of alles klopt) maar als jij je gegevens goed en eerlijk opgegeven heb als woningzoekende, kun je er eigenlijk wel van uit gaan dat als de woning geaccepteerd is, de gegevens checken een formaliteit is en dat het aanbod alleen wordt ingetrokken als de gegevens niet zouden kloppen.

Maar hoe dan ook succes ermee meid

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je!

Ik ben nu alweer 9e nu maar hopen dat die andere personen ook een lager inkomen hebben dan dat ze hebben gezegd!

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Oe spannend! Ik hoop het voor je!

Voor ons vorige huisje stonden wij ook op de 10de of 11de plek....en we hebben er een jaar gewoond. Moet er wel bij zeggen, dat werkelijk alles geschilderd moest worden en er is nog een reinigingsbedrijf geweest. De vorige bewoners hadden het hele huis uitgerookt...

13. honeybee1983

22 jul 2008
    60
    1
    8
    wij stonden op de derde plaats nr 1 en 2 kwamen niet opdagen

Deel Deze Pagina