Tata Nano

Discussie in 'De lounge' gestart door jolanda1976, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
  2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wat een kleine bandjes, dat is niet in proportie. nee sorry vind het niks ;)

ik hou wel van kleine autootjes trouwens, heb zelf een peugeot 107 :)

3. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Dan koop je hem toch, leen ik hem s'weekends :)

4. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hahahaha ja ja :evil:

5. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    ik zou hem zo kopen, kost maar 1500 euro, maar helaas niet te koop hier nog

6. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Nee idd, geloof pas in 2012...ik zou hem ook kopen hoor! Lekker goedkoop rijden :)

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    woon je in het buitenland dan of is hij niet in heel nederland verkrijgbaar?

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    O sorry :oops: lees het al...
    Alleen nog maar te koop in India.

9. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    :confused: niet mijn ding..

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hoe zit t met de veiligheid...heeft dat ding wel een kreukel zone? Of ben jij die?
    Kweenie hoor....ziet er uit als een brommer mobiel die wat harder kan...
    Al zou ik zon ding best willen hebben :p

11. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Zit wel een kreukelzone in, ik denk als die in Nederland zou komen ook wel een airbag erin komt!

12. mel1977

mel1977 Actief lid

Gaat niet harder dan 70 km/h...... Beetje onhandig op de snelweg.
    Daarom vind ik het een typisch boodschappenkarretje.....

Wel een leuk prijsje, maar daardoor zit er niets bij wat een auto comfortabel maakt.

groetjes

13. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik heb gelezen 120 km/u en ergens anders weer 105..waar heb jij dat gelezen dan dat hij maar 70 km per uur kan?

14. mel1977

mel1977 Actief lid

Was bij het nos nieuws vanavond.......

15. randi

randi Niet meer actief

lijkt mij zo'n autoootje uit een doos legoblokken, m.a.w. ik zou dit dus nooit kopen. heb er ook niet echt een gevoel van veiligheid bij

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

als je ziet dat bijna iedereen in India in van die overdekte brommertjes rijdt is dit voor hen een vooruitgang!

Hij kan idd max. 70 km/uur en er zit totaal geen comfort in.. dus geen airbags... geen radio... geen airco... geen stuurbekrachtiging... Niets... Puur het uiterlijk van een autootje wat rijdt ;)

Lijkt me vergelijkbaar met de 45-km-autootjes hier... Voer die op et voila! ;)

17. valhalla

valhalla Niet meer actief

Hij moet eerst zuiniger worden gemaakt en aangepast worden om de euroNcap tests te doorstaan op zo'n manier dat de bestuurder bij het raken van het eerste beste betonnen paaltje niet het hele motorblok in zijn maag krijgt. Autootje is in eerste instantie gemaakt ter vervanging van die vreselijk vervuilende brommertjes in India. Maar er zijn wel plannen om hem naar Europa te brengen.

Wat betreft veiligheid en comfort en uiterlijk zit ik denk ik nog liever op een opoefiets ofzo... :(

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik vind m dus wel geweldig!

Persoonlijk kom ik niet veel uit huis zonder mn vriend door gezondheidsredenen en zon autootje om ff snel boodschappen mee te doen of om ff naar vrienden 15 km verderop te rijden lijkt ie me ideaal!

En inderdaad, vergeet niet dat de europese versie een sterkere moter krijgt en meer veiligheidseisen.. en dat die dan al een stuk duurder is, zon 3500 a 4000 euro.. puur alleen al door de belastingen ;)

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik zou er nog niet dood gevonden in willen worden, wat een afgrijselijk ding zeg!

Nu moet ik zeggen dat ik ook meer van de hummers, volvo XC90, BMW X5 enz ben (al hebben wij 'maar' een seat leon haha) Maar nog steeds is het een lelijk ding.

20. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

die bedenker heet geloof ik iets van ratata

ratata tata NANOOOOO. als je dat snel genoeg achter elkaar zegt klinkt grappig. bwueuehwhahaha. ha.

dus.

op zich een grappig auto'tje maar volgens mij heeft ie meer weg van een trabant dan van een mercedes.

Deel Deze Pagina