Test negatief of positief? Wanneer weer testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by D199, Jul 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D199

D199 Lid

Mar 24, 2015
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo ladies,

Even een vraagje. Normaal is mijn cyclus 26 dagen. Deze maand zit ik al op dag 30. Vanmorgen een testje gedaan, ik heb al de hele week nogal een spierpijn achtig gevoel in m'n onderbuik. Er kwam een heeeel licht 2e streepje op kruidvat 2 voor 5 test. Als ik het in het licht houd kan ik het goed zien en m'n vriend zag het ook. Ik durf nergens op te hopen dus ik ga er vanuit dat het niks is. Wanneer zou ik weer een test kunnen wagen op de hoop op een donkere streep wat zeggen jullie ervan?

2. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

Apr 22, 2015
    545
    481
    63
    Female
    Tilburg
    Iedere 48 uur verdubbeld je hcg is mij verteld dus het beste weer testen over twee dagen. Zelf kon ik zolang niet wachten en heb ik volgende dag weer getest en toen was het al duidelijker streepje! 😀

3. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    1,462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Om de dag testen zou voldoende moeten zijn om de streep donkerder te zien worden. Omdat het hcg met stapjes omhoog gaat zullen de streepjes langzaam duidelijker zijn. Succes!

4. Star87

Star87 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,309
    264
    83
    Female
    Kunje een foto van je test plaatsen? Ben benieuwd!:)

5. GijsB

GijsB Lid

May 18, 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    gisteravond getest en negatief vanavond wilden we toch meer duidelijkheid aangezien de rode zee nog niet gekomen was. weer een action test gebruikt en weer negatief. kan het ook zijn dat we te vroeg testen?

6. D199

D199 Lid

Mar 24, 2015
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Je kunt volgens mij ook beter testen met ochtend urine .En er dus wat tijd tussen laten met testen zoals deze dames hier ook allemaal zeggen. Test heb ik al weggedaan
    Ligt er wel vast een klaar voor zaterdag ochtend :p als het dan nog nodig is. Laten we het hopen!

7. Star87

Star87 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,309
    264
    83
    Female
    Dat kan. Wat is je gemiddelde cyclus en hoeveelste dag zit je nu?

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Spannend!! hier ook op de wachtbank! Veel sterkte en ik hoop dat je een positieve test hebt straks!

9. GijsB

GijsB Lid

May 18, 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze heeft een cyclus van 24 dagen en zit nu 1 dag na de NOD!

10. Star87

Star87 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,309
    264
    83
    Female
    Het zou kunnen dat het dit keer een langere cyclus is omdat de eisprong later is geweest, dit kan soms wel wat later zijn waardoor je nod ook later is. Daarbij testen sommige vrouwen ook wat later positief. Weetje wanneer de eisprong was dmv ovulatietesten of temperaturen? Zowiezo zou ik door testen, spannend!:)

Neem trouwens een tesje van kruidvat, kv2v5, die zijn gevoeliger dan de action testjes.

11. GijsB

GijsB Lid

May 18, 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze heeft altijd een cyclus van 23/24 dagen
    we hebben geen ovulatietesten gedaan. ze voelt haar eisprong ook niet!
    alleen flink geklust tijdens de vruchtbare dagen!
    om de dag, de hele vruchtbare week :p
    we kopen morgen een testje van de kruidvat
    spannend hoor!!!!

12. Star87

Star87 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,309
    264
    83
    Female
    Spannend ik duim voor jullie! Laat het eventjes weten hè?:)

13. Hanna83

Hanna83 Actief lid

Dec 1, 2014
    314
    96
    28
    GijsB: ik neem even aan dat je een mannelijke Gijs bent? Mag ik even zeggen dat ik het superleuk vind om hier een man op het forum aan te treffen! Goed om te zien dat het niet alleen de vrouwen zijn die zo bezig zijn met zwanger worden :D
    Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!

En dat geldt ook voor TS! Succes met testen :)

14. GijsB

GijsB Lid

May 18, 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog steeds geen rode zee hier, dus vanavond weer een test doen! 2 dagen overtijd nu.

Hanna83 ik ben inderdaad een mannelijke Gijs! we hopen op een eerste kindje in de 4 ronde. ik ben er meer mee bezig dan mijn vrouw, al merk ik wel hoe langer ze overtijd is hoe meer ze er mee bezig is :)

Share This Page