dan ben je eindelijk zwanger, en dan gaat het wachten gewoon

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beby2, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    en dat gaat het wachten gewoon verder.
    Als ik vaak aan het forummen ben gaat voor mijn gevoel de tijd zooooo langzaam.
    Hier een verleden met twee keer een miskraam dus ik ben tot half januari heel voorzichtig.
    Maar dat gewacht....een punthoofd krijg je er soms van :(

Ik probeer natuurlijk gewoon door te gaan met alles maar deze beeb is vaak in mijn gedachten. Ik tel de dagen bij wijze van spreken!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb ook mijn adem ingehouden de 1e 12 weken, en daarna vond ik wel weer genoeg andere dingen om me zorgen over te maken, hahah, ik herken het hoor :)

3. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    ja dat is waar. Misschien moet ik me meer verdiepen in de mensen om me heen hahaha, straks krijgen ze nog een vermoeden met dat gedroom van mij

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahaha, ja wedden? het is heel begrijpelijk hoor, iedereen heeft dat de 1e 3 maand, is ook zo'n spannende tijd, succes nog ff ;)

5. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    ja, t blijft ff spannend idd..
    thanx

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik vond de eerste 3 maanden ook zo ontzettend spannend. En je hebt idd gelijk.. eerst is het spannend tot aan je eisprong, dan ben je de dagen aan het af tellen tot je NOD.. zul je wel of niet ongi worden? En dan ben je zwanger en gaat het wachten en het onzekere gewoon door!
    Probeer idd je gedachten te verzetten!
    Enne, gefeliciteerd he!

7. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    ja bedankt. Dat is dan wel weer leuk als je hier komt, dat iedereen je uitgebreid feliciteerd en dat gebeurd in je omgeving natuurlijk niet hahaha. Misschien lijkt het daarom ook allemaal een beetje onwerkelijk.
    je bent zwanger, maar eigenlijk moet je het maar afwachten en is het geheim. : )

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik snap wat je bedoeld hoor! hier is het ook nog eens dubbel wachten omdat ik elk moment tante kan worden!
    nou moet ik wel zeggen, ik ben nu bijna 15 weken en achteraf gezien is het dus WEL snel gegaan! afgelopen zondag wist ik gewoon al 10 weken dat ik zwanger ben! en heb ik volgende week alweer mn volgende afspraa bij de VK!

let maar op...als je wat verder bent vliegt het voorbij!

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hahahaha ....

ja inderdaad het wachten gaat gewoon verder...... eerst tot je NOD dag..... (dan de eerste echo)... dan de eerste 12 weken...... dan de eerste termijn echo.... dan de tweede termijnecho.... dan wachten op de meubeltjes..... dan tot de kamer klaar is.... en dan tot de kleine geboren wordt.....

Eigenlijk is een zwangerschap alleen maar wachten... vandaar het woord inverWACHTing... :)

En als het dan allemaal voorbij is... denk je... tjeetje wat is het snel gegaan....
    Zo tegenstrijdig...!

Geniet lekker van je zwangerschap...! Ook al begrijp ik dat het moeilijk is na een je miskramen.... ik ken t...

xxmona

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    hahaha! :thumup: :) :) :)

11. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Heel herkenbaar, dat gevoel van wachten, wachten en wachten.
    De eerste 3 maanden konden mij ook niet snel genoeg voorbij gaan, maar nu besef ik mij ineens dat ik inmiddels al 15 weken ben.
    Morgen weer naar de vlk...en dan hopenlijk een afspraak maken voor de 20-weken echo. Weer een moment van wachten!
    Al denk ik dat de aankomende weken wel snel voorbij zulen gaan ivm de drukte van de decembermaand

12. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    herkenbaar ja!
    Tel ook de dagen/weken om!

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, heel herkenbaar...
    En het duurt helemaal lang als je je iedere dag ziek voelt en weinig kan.. :(

Ik weet nog dat ik dacht toen ik nét wist dat ik zwanger was... Ah, nu kan ik eindelijk genieten! Helemaal niet erg dat het 9 maanden duurt...

Een paar dagen later werd ik misselijk..
    En nu zit ik dus nog steeds dagen af te tellen.

In verWACHTing ja, das een goeie :D!

14. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Gefeliciteerd! Wachten duurt idd lang! Ben blij dat ik nu zwanger ben van ons wondertje dankzij de feestdagen vliegen de weken naar mijn gevoel voorbij..

Ik had trouwens ook dat de eerste paar weken heel langzaam gingen.. we wisten het al met 4 weken dat ik zwanger was.. Vanaf 8 weken vloog de tijd ineens... hoop dat het voor jou ook zo gaat!

liefs

15. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    wat een herkenbaar onderwerp voor velen! dank voor jullie reacties, leuk.
    Inderdaad in verWACHTing, leuk ja. En het is ook zó waar.
    Genieten gaat nu idd nog niet echt, ook om wat ik zei dat het zo onwerkelijk lijkt tot maandag de eerste echo er is geweest. Maar dan wil ik dus nog niet al teveel hoop hebben, het doet gewoon zeer om je al teveel te hechten en dat moet ik echt niet weer doen.
    So I am waiting, and waiting oh no, I am expecting hahahaha

16. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Heel herkenbaar. Maar echt, voor je het weet ben je bijna uitgerekend. Dat wachten is ook superspannend! En dan is je kind opeens al bijna 2,5!

Het gevoel dat Marco Borsato in zijn nummer "dochters" beschrijft, vind ik zo pakkend: Gisteren nog zag ik haar voor het eerst, lag ze hier in mijn armen. En echt, de geboorte van Hugo kan ik me als de dag van gister herinneren en nu kletst ie je de oren van de kop en wordt ie al bijna grote broer.

Heel veel succes met al het wachten. Hoop voor je dat de eerste spannende weken snel om zijn. Daarna is het alleen nog maar genieten.

Deel Deze Pagina