pijn na het plassen

Discussion in 'Zwangerschap' started by kissie, Dec 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Ik moet 's nachts twee of drie keer plassen, als ik dan weer in bed ga liggen heb ik echt steken onderin mijn buik (mijn blaas?). Overdag heb ik dit niet. Het zakt na een paar minuten weer weg. Wat kan dit zijn?

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    IK zou mij urine laten testen op een blaasonsteking.

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik denk ook een blaasontsteking ...

4. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    goed veel drinken.

5. ik denk ook dat je n blaasontsteking hebt opgelopen,en idd veel drinken vooral water schijnt heel goed te zijn nu!

ik heb er zelf heel wat ervaring helaas mee met blaasontstekingen ook voor mn zwangerschap!

helpt dat niet kan je nog altyd naar de huisarts om info te vragen wat je t beste kan doen!

succes groetjes krulliewullie :(

6. ik denk ook dat je n blaasontsteking hebt opgelopen,en idd veel drinken vooral water schijnt heel goed te zijn nu!

ik heb er zelf heel wat ervaring helaas mee met blaasontstekingen ook voor mn zwangerschap!

helpt dat niet kan je nog altyd naar de huisarts om info te vragen wat je t beste kan doen!

succes groetjes krulliewullie :(

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik heb sinds gisteren precies dezelfde klachten. Vooral vannacht. Vanochtend wat urine naar de ha gebracht en inderdaad een blaasontsteking. Hele lichte nog maar ivm zwangerschap moet ik zo een kuurtje gaan halen. En heel veel drinken.

8. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Lijkt mij een blaasontsteking.
    Is niet zo onschuldig als het lijkt... kan premature weeën veroorzaken.
    Best snel naar de dokter en urine laten testen.
    De kuur die je voorgeschreven krijgt, is onschadelijk voor je baby.

9. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb vanochtend ook urine weggebracht. Dit is nagekeken en toen ik terug belde zei ze dat ze niet konden ontdekken wat t nu precies was; een urineweginfectie of een schimmelinfectie. Nu heb ik al een afspraak staan voor morgenochtend vroeg en moet wéér urine meenemen. Vreemd he.. :(

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik heb net mn kuurtje opgehaald en de eerste pil genomen. Moet tijdens het eten (4 keer per dag). Aangezien ik laat heb 'ontbeten', zo rond half 3, ga ik nu lekker aan de chocola met een kop thee. Is ook eten toch?

11. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    heerlijk heb al heel wat choco leters weg gegeten deze sinterklaas tijd.
    en nu de gevulde kerstkransjes....

geniet ervan!
    groetjes susanne

12. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Oooh ik zal vrijdagmorgen even urine wegbrengen, dan gaat mijn verlof ook lekker in. Maar hoe kan het dan dat ik overdag geen pijn heb?

Share This Page