Ons meisje word in januari 1 jaar... Nu ben ik al aan het denken aan speelgoed voor sint en haar verjaardag... Waar spelen meisjes tussen 1 en 1.5 jaar graag mee? Heeft er iemand tips? Ik heb al een zoon dus speelgoed voor baby's hebben we meer dan voldoende, dus willen we liever iets anders... Alle tips zijn welkom!! Alvast bedankt!
Mercikes, maar er staan niet echt cadeau ideetjes in! Ikzelf dacht al aan kleertjes of zo, omdat ik echt niet weet wat we nog kunnen vragen... Maar toch een beetje speelgoed ideetjes hebben is toch wel leuk.
aquadoodle zelf heb ik ook nog een pratende pip gehaald voor jayden *die die al heeft gekregen hihi en daar is hij dol op*
Onze dochter wordt aankomende zaterdag 1 jaar en hebben een driewieler voor haar gekocht Zo eentje waar ze in kunnen groeien zeg maar. Dus eerst met duwstang en bescherming rondom zodat ze er niet uit kunnen vallen. Ben heel benieuwd naar hoe ze dat gaat vinden
Ons meisje vindt de volgende dingen vooral leuk: - knutselspullen (vingerverf, extra dikke potloden, stiften) - little people (hier een groot succes!) - muziekinstrumenten - blokken, megablocks (speeltafel) - fijne motoriek werkjes, op en af doen van blokjes. Succes met het vinden van iets leuks!
wat ik typisch meisjesachtig vind is zo`n mooie poppenwagen van Janod, die zijn zo schattig en ze kunnen er ook goed mee leren lopen. Verder een leuke pop erbij. Serviesje deed het hier ook goed. Kleertjes vind ik zelf nooit leuk om te vragen-geven voor een verjaardag dat krijgen ze als ze nodig hebben gewoon.
theepot van fishersprice liedjesboek van vtech little people speelhuis stapelbekers (mama stapelen en dochter omgooien) zijn hier echt favoriet op dit moment Ik heb vandaag bij kruidvat zo'n huisje gekocht van Cotoon, met vormen en sleutels. Alvast voor de sinterklaas..
Hier een meisje dat helemaal weg is van duplo! en dan met name de boerderijdieren. Op de doos staat vanaf 1,5 jaar maar ze is net 1 jaar en vindt het helemaal geweldig! verder een vormendoos, is ook een hit.
hier zijn ballen favoriet, balletjes ergens in stoppen en vervolgens laten glijden ofzo.. muziekinstrumenten stapelbekers, nog steeds tol vtech speelgoed houten puzzels activity tafel
Allemaal leuke ideeen, alvast bedankt! een aantal dingen, zoals tent en duplo hebben we al redelijk veel van grote broer maar er staan zeker ook bruikbare tips tussen!!