Ik zat net ff te kijken op de site van Quinny welke accesoires er zijn voor de Zapp, omdat ik graag een voetenzak wil. Nu zag ik dat er geen voetenzak voor de Zapp is?? Wie weet of ik een andere voetenzak kan gebruiken van een vergelijkbare buggy?
Die van lodger kan er inderdaad in. Ik heb deze voor mijn mutsy wandelwagen, ik wil eigenlijk een extra voetenzak voor de buggy, maar een beetje een goedkopere, dus ik lees even mee.
Wij hebben ook een Zapp, vorig jaar had ik er ook een van Prenatal (eigen merk), maar die vond ik toch wat te lang, die hing steeds op de wielen en met nat weer was dat niet zo lekker. Dus voor dit jaar heb ik er zelf één gemaakt. Ook heel simpel eigenlijk.
Misschien dat wij een andere hebben? Bij ons kan dat iig niet, maar die is wel van vorig jaar, misschien dat het daar dan aan ligt. Wel goed als ze dat verbeterd hebben!
Allereerst bedankt allemaal voor het meedenken! Nu zit ik te googelen en vind ik deze: Quinny voetenzak Capri - Euro69,00 : Babycare.nl Razendsnelle levering Heeft iemand deze voetenzak?