wakker maken of gewoon volgen? Tips please!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Saartje123, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Mijn zoontje is nu al vanaf 16:00u aan het slapen.

Meestal slaapt hij dan ongeveer een uurtje en is dan wakker om vervolgens om 19:30u weer naar bed te gaan. Hij wordt dan rond 8u 's ochtends de volgende dag pas weer wakker. (met 2 a 3 voedingen tussendoor, als ik geluk heb 1tje)

Hij heeft dit ritme al een hele poos, maar nu is het helemaal door de war. Want het is 19:15u, maar hij slaapt nog steeds. Moet ik hem wakker maken of gewoon zijn gang laten gaan en zien hoe het dan gaat. Misschien is hij zijn ritme aan het veranderen?

Ik ben bang dat hij nu zijn lange slaap gaat houden en dan 's nachts wakker gaat blijven, vandaar dat ik dit even vraag. Misschien dat iemand van jullie dit ook heeft meegemaakt.

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik zou hem wakker maken! Ik zou er niet op zitten wachten dat ie 's avonds opeens wakker is of 's ochtends erg vroeg. En ik zou niet verwachten dat ie vanaf 16.00 tot de volgende ochtend zal doorslapen.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik zou hem pas om 20.00 wakker maken en niet laten liggen want dan draait ie misschien wel zijn dag met de nacht om en dan ben je verder van huis

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Hij is nog steeds aan het slapen en ik mis hem heel erg! Ben gewend om met hem te spelen in deze uurtjes hihi.

Bedankt voor jullie snelle reacties, ik ga hem nu meteen wakker maken!

Share This Page