dag dames, heb sinds een week echt pijnlijke harde buiken, die ook te voelen zijn in men onderrug auw, bij het begin van de harde buiken hebben ze baarmoederhals gecontroleerd deze was nog lang genoeg nu is er een week voorbij met harde buiken en moest nu vandaag terug gaan naar gyn, ik dacht voor controle maar nee hoor hij zei gewoon ok dan mag je vanaf morgen terug beginnen met werken...ik dacht euhm heb nog steeds veel pijn en ik ben verpleegkundige in de ok waar je constant met bedden en pt moet werken die loodzwaar zijn... wat er ook nog bijkomt is dat men vorige zwangerschap ik met 27weken in het ziekenhuis lag met verstreken baarmoederhals en contracties... dus heb echt schrik dat ik mezelf nu ga forceren door terug te beginne met werken en terug hetzelfde mee te maken.. EN DAT WIL IK NIET ik weet niet wat ik moet doen zit ermee in de knoop moet ik naar de gyn luisteren of moet ik naar men lichaam luisteren...
ehh leuk zo'n gyn. maar 16 weken pijnlijke harde buiken een historie met premature weeen en verstrijking e.d. wat dacht je veel heel hard thuisblijven.. en een andere gyn zoeken..:x
tja ik denk dat rusten het beste is voor mij ... spijtig genoeg nu al ... zou veel liever een zorgeloze zwangerschap hebben maar ja vind het moeilijk om te luisteren naar men lichaam als er iemand professioneel (gyn) zegt ga maar werken maar stel je voor dat de harde buiken overgaan in weeên tja dan ben ik men kind wel kwijt hé, voor hun betekend dat mss ni zoveel maar voor mij wel...
Juist.. ik weet wat je bedoelt en weet ook wat je vreest.. had met 25 weken weeen en vanaf 21 weken pijnlijke harde buiken en bij de vorige zwangerschap vanaf 30 weken.. NIETS en zeker geen werk gaat voor het kindje in je buik.luister naar je lichaam en ik vind het belachelijk met zo'n geschiedenis dat de gyn. zegt ga maar werken..
Wat een idioot!Waar heeft hij zijn papiertje vandaan?? Pakje boter bij de aldi?? Jezus meid naar je lichaam luisteren hoor!