Zijn net thuis. Doppler was prima. Nog een uur aan de ctg gelegen ivm veel harde buiken en minder leven voelen. Duidelijk activiteit te zien van de baarmoeder (iedere 5 minuten). Verder geen bijzonderheden. Donderdag bel afspraak, gyn gaat verhaal halen bij collega's mbt overleg van afgelopen vrijdag, wat er als verslag was vast gelegd kon hij weinig mee. Ook neemt hij contact op met mijn gynaecoloog uit het umc ivm mijn vele operaties aan baarmoeder ivm een eventuele draai poging. Als hij donderdag alle antwoorden heeft wordt er een datum geprikt voor of een natuurlijke bevalling of keizersnede. Nog ff afwachten dus.
Weet je al wat meer MMMmeisje? Bij mij was ctg en controle goed. M'n buik was wel erg klein en de baby voelde ook erg klein. Had een verloskundige die ik nog niet eerder had gehad. Vrijdag weer ctg en controle gyn. Dinsdag ctg, groeiecho en controle gyn. Is ze dan nog niet geboren (kan natuurlijk spontaan of dat ik vrijdag moet blijven) plannen ze de inleiding voor volgende week. Dus zal nu niet lang meer duren. Hoofdje ligt al wel zo laag dat ze het niet eens meer op de echo kreeg. Ligt ze bij jou nog in stuit en bij jou al concrete plannen gemaakt?
Spannend JC! Ik Had echt volgens mij tegelijk met jou gereageerd haha. Ze ligt nog steeds in stuit, aanstaande donderdag wordt de datum geprikt mbt bevallen.
Volgende week vrijdag draai poging! De datum voor bevalling staat gepland 😉 Dus voor nu nog maar weinig afspraken. Dinsdag groei echo Vrijdag draai poging Daarna ergens de bevalling (datum houden We voor ons zelf)
Wat spannend, ook de draaipoging! Hoever ben je dan? Ik morgen op controle. Vandaag al hele dan hoofdpijn.. Verwacht dat m'n bloeddruk te hoog is, was bij m'n vorige zwangerschap ook op het laatst. Ik ben morgen 37 weken en ga tijdens de controle echt vragen of ze me al niet willen inleiden. Nog een groeiecho dinsdag heeft naar mijn mening weinig zin, enige wat ze steeds zeggen; goh ze is wel klein he, je buik is ook klein enz.. Ik denk zelf dat ze beter zal groeien uit de buik met genoeg liefde van papa, mama, grote zus en evt. het ziekenhuis.....
Met de draai poging ben ik 36.4wk Ben heel benieuwd wanneer ze je willen inleiden meis! Ik heb je een pb gestuurd trouwens 😉
Ik volg je al een tijdje en heel eerlijk dacht ik in het begon Ojee als dit maar goed afloopt. Maar zo goed te lezen dat je nu al zo ver bent gekomen. En jullie meisje het al met al toch heel goed uithoudt al die weken. Nog even en jullie hebben haar heerlijk eindelijk in jullie armen. Hier ook dysmatuur meisje maar toch nog 2500gram. Succes met de laatste lootjes.
Kan ik me zo goed voorstellen. Nog even en dan echt in jullie armen. Hoe fijn is dat?! Geniet maar extra van deze laatste intieme tijd samen en succes met de laatste loodjes!
Doe ik nu vollop! Vanavond nog even een paar mooie "zwanger lichaam" foto's gemaakt (dus geen gekleede buik foto's want die maak ik wekelijks) als herinnering aan deze tijd!
Mom wat fijn dat het einde inzicht is. Nog even lekker met z'n drietjes genieten. Laat je even weten wanneer ze geboren is en hoe het gaat.
Wat spannend, onwerkelijk, maar ook goed nieuws. Veel succes en nog even genieten van de laatste loodjes.
Vanaf morgen onverwacht toch nog thuis opname voor ctg's dagelijks tm de bevalling. Kwam ff onverwacht het telefoontje maar wel fijn dat ze ons kleine meisje goed in de gaten houden.
Lees al even mee ook in een ander topic van mmmmeisje en vroeg me af hoe t met jullie gaat. Hier staat de inleiding gepland voor eind van de week met plus minus 38 weken. Vandaag groeiecho Gehad en ze word nu rond de 2400 gram geschat @mmmmeisje, hoe gaat het met jou? @jc, vandaag had jij weer een groeiecho, alles goed gegaan?
Spannend Rosalyn!!! Nog een paar daagjes dus!!! Hier gaat alles goed, ctg's zijn goed alleen erg veel harde buiken ondanks het niets doen. Komende vrijdag draai poging en daarna krijgen we de dag van bevallen te horen, zal in ieder geval volgende week zijn!
Ik vind het gewoon zo gaaf om te zien dat je al ruim 36 weken zwanger bent! Heel veel succes bij de draaipoging!