Gefeliciteerd met je dochter. Kam mij de heftigheid voorstellen . Fijn dat ze het goed doet. Nu lekkers van elkaar genieten
Afgelopen zaterdag, 15 oktober om 13:16 is ons meisje geboren. 2442gr en 46cm. Kimberly Elise, roepnaam Kim 400gr zwaarder dan met de laatste echo geschat. Kim doet het ongelooflijk goed... Na wat kleine opstart probleempjes (laag glucose, slecht drinken) zijn we thuis. Voedingen nemen veel tijd in beslag door het bij voeden maar het gaat goed. Ze weegt nu 2200gr en hoop dat ze met het wegen van straks niet meer is af gevallen. Met mij gaat het goed, snel moe maar lichamelijk 0,0 kleerscheuren. Bevalling vertel ik op een later moment als het wat rustiger Is. Voor nu ongelooflijk gelukkig en blij dat het allemaal positief Is uit gepakt!
mmm van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dat ze zwaarder was dan verwacht. Geniet nu lekker van elkaar . Ik vond het een bijzondere tijd . Wij zijn nu even niet belangrijk Pakt ze het drinken nu wel goed op?
Ik was een stille meelezer, heel fijn om te lezen dat alles goed is met jullie meisje! Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Fijn dat alles goed is en jullie naar huis mochten.
Meid, wat heerlijk!!! Gefeliciteerd. Een tip, mogelijk komt er straks heel veel emotie naar boven van het loskomen van alle stress. Geef daarin mee en wees extra lief voor jezelf. Vertel het dan ook tegen bijvoorbeeld kraamverzorgster dat je wat voorzichtig moet doen. Bij mij kwam er opeens een klap en daar voelde ik me ook heel schuldig over, alles was toch juist helemaal in orde. Maar de angst heeft heel diep gezeten en kwam bij mij opeens heel hard omhoog. Misschien bij jou ook, misschien loopt het heel anders, alles is goed.
Heel fijn dat jullie je meid eindelijk in jullie armen mochten sluiten! Van harte gefeliciteerd en geniet van dit wonder!
Rosalyn en MMM gefeliciteerd met jullie dochters!! En wat een mooie geboortegewichten zeg! Zelfs nog zwaarder dan mijn jongste 2 waren hahaha
Helaas sinds gisteren weer opgenomen ivm te hoog bilirubine. Ondanks nu 24 uur de blauwe lamp Is het Door gestegen. Nu nog een extra lamp er bij en hopen dat het gaat zakken.
We zijn een weekje thuis nu. Meiden die ook zo'n zwangerschap hebben gehad... herkennen jullie dit? Ik voel me zo verdrietig... ik zou blij moeten zijn dat alles zo goed op zn pootjes terecht Is gekomen, dat onze kleine meid het zo goed doet.... Maar ik voel het niet. Ik denk zo veel na over de zwangerschap... Alle gesprekken die we met de gynaecoloog gehad hebben, hoe slecht het er voor heeft gestaan enz enz en het maakt me zo verdrietig... Dit was onze laatste zwangerschap, de mmm sluiten We af na 7 jaar.... De zwangerschappen sluiten We af en zijn gezegend met 2 prachtige kindjes.... Alleen maar dingen om blij om te zijn... Maar alles wat ik doe of zeg komen direct tranen om naar boven. Ik voel me alsof ik iets verloren ben, maar ik ben niets kwijt geraakt.