ik word nu echt helemaal gek van men lichaam. zondag na 6 dagen overtijd te zijn men ongi gekregen, ale dat denk ik toch. zondag hele dag rood en veel buikpijn en pijn in onder rug. maandag geen rood meer te bespeuren enkel nog bruinverlies. en zelfs zo weinig da je ni kan spreken van ongi. wat moet ik nu denken? herkent er iemand dit? groetjes biebke
Hoi Biebke, Heb ik in het begin toen ik net met de pil gestopt was vaak gehad. 1 dag goed ongesteld en dan een paar dagen wat bruinverlies. Ook wel eens dat er dan een dag tussen zat dat ik helemaal geen bloed verloor en dan weer een beetje bloed/bruin verlies. Maar er zijn natuurlijk ook verhalen bekend van vrouwen die zwanger zijn ondanks dat ze toch nog gebloed hebben. Of die mogelijkheid bij jou aanwezig is weet je zelf denk ik het beste en dan is testen het enige wat je nu een helder antwoord kan geven. Groetjes, K
ik wil weer niet teleurgesteld worden zondag zat ik er echt door toen ik rood zag heb hele dag gejankt gelukkig heeft men ventje er een namiddag ontspanning bedacht. zijn samen gaan wandelen in de natuur zalig nu ik weet het niet meer hoor dit is de eerste keer dat ik me zo raar voel dat ik het niet kan plaatsen denk soms zelfs dat ik miskraam had ofzo maar weet niet of ik dan zwanger was wat te doen nu?
hey hey ik heb ook deze problemen we zijn nu een half jaar bezig.... je mag me een pm sturen hoor als je wilt praten ik heb op de dag vn mijn eisrong gebloed! dat duurde 3 dagen ,daarna 1 dag niks,,daarna nu dus ,,bruin verlies