Hey meiden, Ik ben 32 weken zwanger en de laatste dagen voel ik mij zoo futloos.. Ik heb vaak het gevoel dat ik zo'n aansteller ben. We moeten nog naar vrij veel etentjes en verjaardagsfeestjes waardoor het al snel 1 a 2 uur 's nachts wordt. Ik voel gewoon aan men lichaam dat ik dit niet meer trek en zit hier nu weeral zo ontzettend moe in huis en voel me zo nutteloos en waardeloos. Alsof ik niets meer aankan. Daarbij komt ook nog eens dat ik het gevoel heb dat mijn omgeving dit niet goed begrijpt. En voel ik mij dus helemaal een aansteller. Het is mijn eerste zwangerschap, dus ik weet het niet meer.. Hadden jullie dit ook rond deze termijn of konden jullie zo'n dingen wel nog aan? Liefs
Hier ook precies zo moe en futloos. Heel vervelend. Ik heb ook nog een peuter dus ga niet vaak s avonds weg en lig dus op tijd in bed.. Onbegrip vd omgeving herken ik ook helemaal helaas
Jeetje meid 1 a 2 uur 's nachts? Dat trek ik al bij lange na niet meer haha! Ik zeg; kies voor jezelf! Het is je eerste, geniet van de rust nu het nog kan, jammer dan wat andere mensen ervan denken! Je MOET (zoals jij zegt) niet naar feestjes en etentjes, dat is een keus... Ik was ook zo moe (nu weer, maar nu pas 15weken zwanger) en koos toen, en nu weer, echt voor mezelf. Heeft je partner er begrip voor? Misschien kun je met hem in overleg ook eens vroeg naar huis van een feestje, of toch eens lekker thuis blijven. Succes!
Mijn partner doet zijn best om het te begrijpen, maar hij geeft eerlijk toe dat hij het moeilijk vind om het allemaal te begrijpen omdat hij het niet voelt.. 1 a 2 uur is voor hem dan ook een mooi uur.. Hij geeft ook aan dat hij er naar uit kijkt naar het moment dat ik terug mijn normaal lichaam heb met men normaal energiepijl. Was namelijk altijd heel erg energiek. Maar je hebt gelijkt, ik moet me gewoon nog net iets egoïstischer gaan opstellen..
Ik had hetzelfde. Maar hier was het manlief die aan de rem trok. Dat ik het echt rustiger aan moet doen. Er groeit wel een compleet kindje in je en die pakt echt wel wat hij nodig heeft. Dat gaat ten koste van jou energie. Lekker aan toegeven. Straks na de bevalling duurt het ook nog wel een paar maanden voor je echt weer de puf hebt om iets te gaan doen. Dus bereid je man maar alvast voor
Ik voel me ook al sinds week 30 ongeveer heeel futloos. Ik slaap elke middag vaak wel minimaal een uur soms wel 2 a 3 uur! Ik trek dat ook echt niet meer hoor! En mijn man stuurt me smiddags juist naar bed als ie thuis is. Hij zegt juist: ga nou even liggen!! Ik ben soms eigenwijs want ik wil niet steeds op bed liggen.. maar toch doe ik het dan maar en ben ik blij dat ik het heb gedaan. Echt naar jezelf gaan luisteren hoor! en denken aan je baby!