Hoi meiden, Ik zit nu in de tweede ronde wb zwanger worden.. 5 OKTOBER was de eerste dag van mijn laatste ongi. 9 OKTOBER was ik weer ongi af. Mijn cyclus was vorige maand 35 DAGEN en die hou ik dan nu ook even aan. Ik zit nu op DAG 19 van mijn cyclus en test met ovutests. Deze is tot nu toe nog negatief.Wel verwacht ik mijn ei OVER 4 DAGEN tenzij mijn cyclus nog langer is deze keer... Nu heb ik sinds 3 DAGEN beetje bruinig verlies (tis geen slijm maar eerder beetje waterig).. Tis niet heel veel en zie het eigenlijk alleen met afvegen,soms klein vlekje in inlegkruisje.. Ik heb verder ook nergens last van... geen buikpijn of wat dan ook... Ik heb dit nooit eerder ervaren (VORIGE MAAND DUS OOK NIET) en weet dus niet wat het is... Kan dit evt. oud bloed zijn of met de naderende eisprong te maken hebben? Ik word hier wel beetje onzeker van... Dit kan toch nog niet met een evt. ongi te maken hebben? zou wel heel vlug zijn....?? Bedankt alvast voor de reacties...
Ey meis, Ik herken je onzekerheid wel hoor, ik heb iig soms ook dat ik bang ben dat ik helemaal geen ei heb dus helemaal niet ovuleer terwijl ik al een kindje heb....maar als je geen positieve test in handen hebt gehad maakt dat je gewoon onzeker. Temp je ook? ik vind het aan te raden hoor, geeft mij veel meer rust. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Liefs
Dank je charissa... Ik heb het nog steeds en het lijkt meer te zijn als ik intensief bezig ben... bijv. met dansen of wat dan ook... Maar het blijft gering.. Ja ik ben best beetje bang dfat ik helemaal geen ei heb deze maand.....ovutest was vandaag ook nog negatief...alweer dag 20... we blijven testen en klussen maar ben er niet gerust op.. Ik hou me maar vast aan het feit dat ik al twee kindjes op de wereld heb gezet...
uhmm misschien toch de dokter even bellen al is het alleen om gerustgesteld te worden. Wij zitten ook in de 2e ronde alleen dan voor de 2e en ook vandaag was de mijne negatief, maar 2e stree was dit keer heel donker en dik in vergelijking met de andere, ik test met cb digitaal maar dan nog kan je ook kijken naar de stre.en sorry la.to. is stuk zaterdag haal ik een nieuwe haha. Ik denk dat ik morgen mijn ei wel krijg en anders denk ik overmorgen en als t dan niet is ga ik ook echt stressen...ik had deze maand nl een hele korte cyclus van 26. Mijn tem. is trouwens ook nog laag dus gelukkig komt dat nog overeen dat ik hem iig niet gemist heb Gelukkig hebben we alletwee al een kindje)s) Heb jij toch ondertssen al een .ositieve test?
lees ik daar nou overheen dan...ik weet niet of ze aan de .il is geweest...M80 kom jou ook vaak tegen gezellig
hmmm ging er eigenlijk gewoon vanuit dat ze gestopt is met de pil, omdat ze in de tweede ronde zit ..dus ik riep maar wat hihi, je komt me inderdaad vaak tegen
ja, vind ik ook gezellig ik zit ook in de tweede ronde, maar ik temp ( nog ) niet...moet ik me nog eens allemaal in gaan verdiepen
http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/230301-uitleg-tempen-voor-leek.html is mijn to.ic toen ik wilde beginnen en Marloes heeft mij alles uitgelegd echt su.er fijn ik ben vind ik zelf nu iig geen echte beginner meer, maar ik doe dan ook de cursus o. www.fertilityfriend.com moet je maar eens kijken. En dan kan je gezellig meekletsen bij http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/229845-algemeen-tempkaartjes-topic-voorheen-1-1-2010-a.html is erg gezellig en leerzaam
Hey meis, ben nu aan het werk...als ik morgenvroeg afgewerkt ben, zal ik alles eens op mn gemak door gaan lezen...kan ik leren hoe ik moet roeren @ TS....sorry dat we hier even een beetje off topic zijn gegaan
Hahaha ja echt gra..ig al hoewel dat met tem.en dus niet .erse hoeft, maar het is wel goed omdat het je kansen weer verhoogt en ik kan niet wachten tot het weer zover mag zijn.....als ik zo gezegend ben natuurlijk. Werkze meisy Ts ja sorry indd...maar waar ben je nou? hihi