wat is wachten soms moeilijk...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 17 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    hallo allemaal,

    wat is het wachten op je NOD soms toch moeilijk...ik vind het allemaal zo lang duren...de eerste 2 weken gaat nog vrij snel maar dan moet je nog 2 hele lange weken wachten :p zo voelt het tenminste... ik had vandaag menstruatie-achtige krampen en ik had steken in me buik ( niet echt pijnlijk)...heb ik nog niet eerder gehad dus ben heel benieuwd wat dat kan zijn..iemand een idee?? misschien speelt me lichaam wel weer een spelletje met me...ik hoop het niet!

    groetjes lauraatje
     
  2. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    hai Lauraatje,

    Die steekjes had ik een week geleden ook dus. En nu dus krampen.
    Ik denk zelf dat de :evil: :evil: er weer aankomen .
    maar wat die steekjes zijn weet ik niet meid :)
     
  3. Niet meer actief

    ja dat zou kunnen, maar ik moet pas over 10 dagen ongesteld worden en ik heb nooit krampen daarvoor..ik voel pas krampen op het moment dat ik het ook daadwerkelijk wordt...dus dat vind ik zo vreemd...
     
  4. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tja ik weet dat het heel irritant klinkt maar het toverwoord is wachten,wachten en nog eens afwachten,helaas zit er niks anders op.

    Succes meid,en probeer niet teveel op pijntjes en steekjes te letten(ja ik weet het,makkelijker gezegt dan gedaan ;) )
     
  5. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    ik ga vast voor je duimen, laura!
     
  6. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    En ik snap je al helemaal meid !! Wens je heel veel succes en hoop dat jouw wens ook heel erg snel realiteit mag worden !
     
  7. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Dat sloeg op mezelf die :evil: :evil: hoor Lauraatje.
    Bij jouw weet ik niet wat die steekjes zijn maar ik had ze dus ook
     
  8. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    pfffffffff, ik haat wachten.
    (so dat is eruit)
     
  9. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Lauraatje!
    Dat wachten is inderdaad erg vervelend! De tijd kruipt dan voorbij...
    Succes verder

    Liefs An ;)
     
  10. Niet meer actief

    bedankt allemaal!! het is inderdaad maar afwachten...en het is inderdaad moeilijk om er niet mee bezig te zijn..ik had mezelf al voorgenomen om maar niet te veel op deze pagina te zijn..maar dat kan ik toch niet volhouden..ik vind het geweldig hoe iedereen hier elkaar steunt en ik ben ook veels te nieuwsgierig aangelegt om niet te kijken...ik hoop ook dat jullie ook gauw zwanger raken en we gaan hard duimen met elkaar!! en kaily122 ik haat wachten ook haha
     
  11. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat wat jij hebt gevoeld, is denk ik het voelen aankomen van je eisprong, het mooie zou zijn als je dat voor jezelf ergens opschrijft zodat je de komende periode (mits je het blijft voelen) kan voelen wanneer je eisprong eraan zit te komen.


    heel veel succes in ieder geval

    groetjes ;)
     
  12. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik wordt ook helemaal gek van het wachten..
    Heb de laatste tijd ook wat krampjes cq steekjes maar ik denk dat dat met mijn eisprong te maken heeft denk ik...

    Maar goed we wachten maar af... :( Nog een 2 weekjes...
     
  13. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi Lauraatje,

    Ik ken het gevoel... zucht....(mag eigenlijk niet klagen in m'n 3e ronde)
    Ik wacht gezellig met je mee hoor!
     
  14. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    afwachten ja afschaffen dat woord hihihi
    gr. peetje
     
  15. Niet meer actief

    @smoekie: nee ik heb mijn eisprong al gevoeld..en die was volgens mij zaterdag..normaal voel ik hem veel duidelijker maar toen had ik ook die herkenbare pijnlijke steken.. maar nu een week later heb ik weer steken...niet zo pijnlijk..soms wat krampjes..heb ik nog niet eerder gehad in deze week dus ben erg benieuwd!!!

    @andrea001: we wachten samen af en ik duim ook voor jou!!
     
  16. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @lauraatje, ik hoop het voor je meid! mijn duimen draaien voor je!

    @Andrea, jij ook succes meid!! ook voor jou draaien mijn duimen
     
  17. Niet meer actief

    bedankt neeltje dat is lief van je! mijn duimen draaien ook overuren..voor jou en voor alle anderen!!
     
  18. Niet meer actief

    trouwens ik luister nu een liedje van marco borsato...het heet: slaap maar...gaat over een ongeboren kind..dat welkom is..echt heel lief en mooi nummer..dus misschien een idee om te luisteren!
     
  19. Snoepie

    Snoepie Lid

    20 jan 2006
    32
    0
    0
    dat wachten is inderdaad erg vervelend, maar helaas kunnen we niets anders...
    Ik ben altijd geneigd om voor mijn nod te gaan testen en soms doe ik dat dus ook, maar dan ben ik altijd zo teleurgesteld, dat ik me dit keer echt heb voorgenomen op pas op of na mijn nod te gaan testen.

    Succes met wachten!! :)
     
  20. Niet meer actief

    ja dat wachten vind ik echt niks haha, maar ik heb mijn NOD de 27ste maar mijn vriend is de 26ste jarig dus ik wil toch op die dag gaan testen want dat zou een leuk verjaardagskadootje zijn...maar de kans is wel groot dat ik of te vroeg heb getest of gewoon niet zwanger ben natuurlijk...afwachten dus...
     

Deel Deze Pagina