17 dagen geleden positieve ovulatietest en nog niet ongesteld en negatieve test...!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kayleigh2007, Nov 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

May 16, 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik ben al 10 maanden gestopt met de prikpil. En daarna veel last gehad van ontpillen etc.
    Met behulp van primolut kuurtje onttrekkingsbloeding gehad. Waar daarna op de echo :( Zien was dat mn eierstokken weer actief waren. Dat weekend ook positieve ovulatietest gehad. Duidelijke streep!
    Nu 3 dagen over tijd.... zeer pijnlijke en gezwollen borsten maar steeds weer een negatieve test.... nu heb ik de action testen... zou het hier aan liggen?

Die onzekerheid maakt me echt gek zeg! Pffff

Groetjes.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat bedoel je met een posi ovutest?
    En duidelijke streep?

Was de teststreep minstens even donker als de controlestreep?

En na een echt posi ovutest kan je ei binnen 48 uur springen. Een posi ovutest is echter geen garantie dat je eisprng ook daadwerkelijk plaatsvindt. Het geeft alleen je LH-piek weer.

Maar goed.

Als je ovutest echt posi was, dan zou je, mits je een goede eisprong hebt gehad, dus overtijd zijn.

Over een paar dagen nog eens testen, desnoods met een ander merk test, bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro.

Succes!

Share This Page