Hallo allemaal, Ik heb een zwangerschapstest van de etos gebruikt. Dit is een gewone test waar je bij negatief 1 Verticale streep hebt en bij positief 2 Verticale strepen. Nu heb ik alleen de controle streep heel erg mooi duidelijk. Bij de test streep heb ik 2 paarse vlekken en dan trekt die een horizontale streep helemaal door de hele test heen. Heeft iemand dit eerder gehad? Ik weet dat ik sowieso op nieuw moet testen, maar was toch benieuwd. Aangezien ik nu eerst weer tot morgenvroeg moet wachten.. Ik heb een foto van de test toegevoegd. Groetjes
Oke, bedankt voor de reactie. Het is allemaal erg nieuw voor me dus erg spannend allemaal. Mijn vriend en ik proberen pas zwanger te worden. Afgelopen week 2 dagen misselijk geweest en nu 2 dagen over tijd.. Dus dacht ga toch testen. Maar denk omdat het nog zo vroeg is ik wel met 's ochtends moet testen he?
Bedankt voor je reactie Sanne. Dan ga ik het vandaag nog weer proberen haha.! Ik dacht misschien is een horizontale streep nog wel een beter teken dan helemaal geen streep. =)
Ben ook benieuwd hoe je volgende test eruit ziet! Ik had 's avonds duidelijkere testen dan in de ochtend. Helaas liep dit wel uit op een vmk..
Sorry dat ik iedereen zo lang in spanning heb gelaten ! Maar de test was negatief. Hoe is het net iedereen hier ? Nog nieuwtjes ? Deze maand heb ik maar weer volop geklust 😜 Woensdag of donderdag is mijn nod dag . Erg spannend . Heb erg veel weeïge buikpijn gehad deze maand en vlagen van misselijkheid. Maar moet zeggen dat ik zelf bang ben dat ik gewoon te graag wil waardoor ik overal op let.