Hey meid, Gefeliciteerd, hoor. De testen zijn toch echt positief. Rare uitspraak voor een huisarts . Ga je toch nog even bij een andere huisarts langs of maak je gewoon bij deze een afspraak? Groetjes, Maine
Ja groot gelijk. Ook ha leren elke dag bij, moet je maar denken. Hoop dat ze dan bij de volgende persoon wat meer nadenkt over wat ze zegt.
Nou je bent echt zwanger, misschien kwamen die eerste korte rondes nog door dat je de pil ( of ik weet niet wat je gebruikt hebt ) nog in je lijf zat, en nu gewoon een langere cyclus had. En daarom zo laat positief testen.. Maar het doet er allemaal niet toe een echo wijst dat straks allemaa uit, ga maar lekker genieten van je zwangerschap GEFELICITEERD..
Ja hoor, echt wel zwanger. (of je moet medicijnen slikken waar hormonen inzitten) Gefeliciteerd hoor!
wat een onzin meid, maar moet je het meetn laten bevestigen bij je ha of kan je niet egwoon een afspraak maken bij de verloskundige?
@Blusvrouw; Nou, ik zie toch echt duidelijk positieve testen hoor! Super! Geniet van je zwangerschap!
waarom? Ik ben nooit bij de huisarts geweest had 3 positieve en gelijk afspraak gemaakt bij een verloskundigepraktijk... Gefeliciteerd
Ja, als het gewoon positief is kan je gewoon naar de verloskundige hoor. Huisarts hoef je helemaal niet heen...alleen als het een twijfel is...
nou ik denk met 3 posi testen dat er geen twijfel hoeft te zijn toch?! en een verloskundige hoe weet je of die is aangesloten bij je ziekefons?
Blusvrouw ik teste ook pas een dag of 10 positief en dan heeeel licht dus gewoon gefeliciteerd meid! sch... aan je huisarts !
Ziekenfonds bestaat niet meer Je hebt gewoon een pas en verloskundigezorg wordt gewoon vergoedt als je een goede verzekering hebt, VK kan door middel van je klantnummer van je verzekering dien of hun zorg vergoedt wordt...
@blusvrouw: Positief is positief! Gefeliciteerd! Lekker genieten nu! @Devilschase: zo leer ik ook nog es wat ! Liefs Olivia
@ blusvrouw: Gefeliciteerd dat zijn 3 dikke positieve testen. @Devilschase: is dat in elke streek wel hetzelfde? Ik heb van meerder mensen hier uit mijn omgeving gehoord dat je eerst langs je huisarts moet en dan krijg je een verwijzing voor een verloskundigen.