Meid je bent zo zwanger als het maar kan Laat de dokter lekker naar de kllllll lopen maak een afspraak bij de verlos en ga genieten van je zwangerschap zwangerder als jij bent kan je echt niet meer worden En anders maak je een foto van je test print je m uit en stuur je m naar je dokter met erop Met de groeten van ZWANGERE en dan je naam Lekker een steek onder water geven
gefeliciteerd hoor blusvrouw! Ik vind alle drie de testen overduidelijk, net als ieder ander hier! Geniet ervan!
Tuurlijk is dat hetzelfde, zorgverzekeringen werken landelijk, niet per streken. Een verloskundige is geen verwijsbrief voor nodig.
Die testen zijn toch duidelijk laat het anders even nakijken bij de vk of doe inderdaad nog een test van clear bleu is toch ook wel leuk om nog een keer duidelijk te zien met grote letter zwanger. veel geluk groetjes saskia
hoi hoi heel erg bedankt ik vat het nog steeds niet maar dat komt vanzelf. ik heb vandaag nog eens een test je gedaan gewoon na het eten vanavond en die was nog duidelijker als gister dus ik bel maandag gewoon naar een verlos en dan maar ik daar een afspraak
Niet zo erg aardig van je huis arts om je te doen twijfelen. Want dat is helemaal niet nodig meid je bent zo zwanger als wat! gefeliciteerd, geniet ervan. En inderdaad direct een afspraak maken bij de vk, je hoeft niet meer terug naar de h.a, zeker niet met zulke mooie positieve testen. Geniet ervan. Gr yach
ik kan alleen maar meegaan met de rest gefeliciteerd het kan ook zijn dat je na dag 10 nog te weinig hormoon aanmaakte voor de testen.
Van harte meid! Ben je al bij de vk geweest? Ben benieuwd. Jij geeft me hoop dat het nog steeds kan haha! Ik heb ook nog steeds negatief! X
najah rare huisarts dan want die testen zijn duidelijk positief en je test neit zomar positief als je geen hcg in je boed heb gefeliciteerd
Hey, Lees net dit topic en ik wil je natuurlijk eerst feliciteren! En het geeft mij weer moed, ik ben 5 dagen overtijd en test nog negatief. Mischien toch nog een klein kansje voor mij.
Heeey Blusvrouw Gefeliciteerd! Dat is toch echt zo duidelijk als wat. Ook ik heb dus nog een beetje hoop haha heb al meer dan een week niet getest dus wie weet Las zelfs dat er 1 op dag 47 ofzo pas posi had. Ben benieuwd hoever je nu dan eigenlijk bent. Jijzelf vast ook
hey meiden ik moet aankomende dinsdag naar de verloskundige.dus dan weten we meer ik ben nu wel een beetje zenuwachtig maar denk dat dat er bij hoord