Kent iemand deze sympthomen.... -Ik heb nu sinds 2 dagen zo´n soort spierpijn in me borsten. -Mijn rechter tepel komt gewoon en druppel melk uit -de hele dag af en toe zo misselijk dat ik gewoon slechte zin heb. -Vaker moeten plassen en als ik moet plassen heb ik een keiharde onderbuik! -En om 06:30 ben ik gewoon helemaal fit klaarwakker! -Hier en daar soms rare dromen -En zuurbranden na eten en drinken. Ik heb ook nog eens niet een vaste cyclus! mijn laatse menstruatie was 9 April S´nachts. Dus nu afwachten of het raak is want we hebben echt om de dag geklust! En ik heb de eisprong 2 weken geleden zeker gevoelt. Wie nog meer zon ervaring en kan me helpen.
Klinkt allemaal heel bekend. Waarom doe je geen test als je 2 weken geleden al je eisprong gevoeld hebt? Dan weet je het zeker. Helaas kan je lichaam je goed voor de gek houden en kan het zijn dat je niet zwanger bent. Heel veel succes, hopelijk is het wel raak.
Ja ik wil wel een test doen maar dat vindt ik wel nog eventjes te vroeg!.. Ik wil nog een paar daagjes wachten! Maar het klinkt je bekend in de oren dus! Met andere woorden heb jij dit ook allemaal gehad.... Ik heb dat ook toen gehad in me eerste zwangerschap is wel helaas een mk geworden erna.. Maar daarna 1 keer ongesteld geworden en nu afwachten of deze symphtomen kloppen. bedankt x x x
2 weken na je ei kun je toch al testen? Spannend hoor, ik heb ook een aantal van die kwaaltjes. Maar sommige hebben geen kwaaltjes en zijn toch zwanger. Het is elke keer weer anders. Helaas zeggen kwaaltjes ook niet echt veel over of het een mk word of niet. Hoop voor je dat het raak is en dat het dan goed blijft gaan. En wie weet tot snel bij de Januari mama's
Ik heb deze symptomen ook allemaal gehad, maar ook heb ik deze symptomen gehad toen ik gewoon ongesteld moest worden. Nu tijdens deze zwangerschap heb ik er ook wel last van, dus nergens is er geen pijl op te trekken met zwangerschaps klachten. Al die klachten kunnen zoveel betekenen, maar ik hoop voor je, dat je alsnog een positest krijgt! Spannend!
Boh jij ook ofwat! Bah bah die klachten zijn gewoon irritant!.. Ik wordt er gek van ...Maar weet je wat raar is me onderbuik is wat na buiten aan het komen vooral als ik op de wx zit dan merk ik dat er nauwelijks bijna verschil is tussen mijn buik en me onderbuik gaat bijna mischien nog 1 centimeter en dan gaan ze gelijk!!!! Ik hoop het natuurlijk ook dat ik binnenkort toch een positieve in handen heb maar ja het is nu eenmaal zo dus afwachten... Want ik had gister cleubleu gedaan met middag urine! Wel bedankt voor je reactie meid! x x x