Pijn rechterbil

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kaas, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben momenteel 35 weken zwanger en ik heb sinds dit weekend af en toe heel erge pijn in mijn rechterbil. Voelt als een soort van spierpijn. Het is maar even en trekt ook weer weg.
    Hebben jullie een idee wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

2. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Ik heb het ook, voelt als een messteek. Ik heb er BI bij, jij dan? Geen idee of dat er mee te makne heeft
    Mijn therapeute masseert gewoon die vervelende spier en dan gaat het weer een paar dagen..

3. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik heb daar op werkdagen (ik doe staand werk) nog wel eens last van, en ik neem aan dat het naar beneden door trekkende rugpijn is. Het gaat meestal weer weg als ik het wat rustiger aan doe of even ga zitten.

4. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik doe zittend werk, dus misschien is het inderdaad naar benedentrekkende rugpijn, dat ik er gewoon later last van heb gekregen. Ik heb gelukkig geen last van BI. Ik zal het gewoon eens vragen aan de verloskundige.

5. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had ook pijn in mijn bil tijdens de zwangerschap, dat was een verkrampte bilspier , af en toe kneep die spier ook nog eens mijn zenuw klem, en dat doet echt pijn ( ischias) . Na een behandeling bij de fysio was ik er zo goed als vanaf. Ik voel het nu soms nog weleens op de eerste dag dat ik ongesteld ben. Maar dan veel minder

6. fafje

fafje Niet meer actief

ik ook, maar dan links...maar volgens mij trekt het door naar mn bekken :(

7. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik heb het juist in mijn linker bil
    Bij mij trekt het links vanuit mijn onderrug door naar mijn linker bil.
    Het voelt net alsof er kramp in gaat komen, een vreemd gevoel.
    Ik denk dat het vanuit mijn rug komt, maar zeker weten doe ik het niet

8. misa

misa Niet meer actief

Kan heel goed bekkenpijn zijn.

9. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik heb het ook net naast het stuitje in het bot en trekt door naar mijn bovenbeen. Schijnen inderdaad de bekken te zijn. Helaas begint het bij mij nu al. Heb het telkens als ik teveel heb gedaan.

10. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ik heb het ook, nu al... Had het bij mijn dochter ook, had bij mij met bi te maken.

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    #11 sassie25, 7 apr 2012
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
    Ik heb het ook, bij mij zit er een zenuw klem. De fysio weet niet of het door de zwangerschap komt of dat ik het evengoed wel had gehad. Ook kan ze niet zeggen of ik er meer last van ga krijgen naarmate ik langer zwanger ben (meer gewicht ga dragen, dikkere buik enz) of juist niet (doordat we er nu mee bezig zijn)

Ik ga elke week naar de fysio om het los te laten maken (hoge spierspanning in onderrug en bilspier) en ik krijg oefeningen mee voor thuis.

xxx

12. Aloe

Aloe Niet meer actief

Zwangerschaps Ischias.
    Ik had het pas na mijn vorige bevalling.

Deel Deze Pagina