Hallo allemaal, Ik ben momenteel 35 weken zwanger en ik heb sinds dit weekend af en toe heel erge pijn in mijn rechterbil. Voelt als een soort van spierpijn. Het is maar even en trekt ook weer weg. Hebben jullie een idee wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt!
Ik heb het ook, voelt als een messteek. Ik heb er BI bij, jij dan? Geen idee of dat er mee te makne heeft Mijn therapeute masseert gewoon die vervelende spier en dan gaat het weer een paar dagen..
Ik heb daar op werkdagen (ik doe staand werk) nog wel eens last van, en ik neem aan dat het naar beneden door trekkende rugpijn is. Het gaat meestal weer weg als ik het wat rustiger aan doe of even ga zitten.
Ik doe zittend werk, dus misschien is het inderdaad naar benedentrekkende rugpijn, dat ik er gewoon later last van heb gekregen. Ik heb gelukkig geen last van BI. Ik zal het gewoon eens vragen aan de verloskundige.
Ik had ook pijn in mijn bil tijdens de zwangerschap, dat was een verkrampte bilspier , af en toe kneep die spier ook nog eens mijn zenuw klem, en dat doet echt pijn ( ischias) . Na een behandeling bij de fysio was ik er zo goed als vanaf. Ik voel het nu soms nog weleens op de eerste dag dat ik ongesteld ben. Maar dan veel minder
Ik heb het juist in mijn linker bil Bij mij trekt het links vanuit mijn onderrug door naar mijn linker bil. Het voelt net alsof er kramp in gaat komen, een vreemd gevoel. Ik denk dat het vanuit mijn rug komt, maar zeker weten doe ik het niet
Ik heb het ook net naast het stuitje in het bot en trekt door naar mijn bovenbeen. Schijnen inderdaad de bekken te zijn. Helaas begint het bij mij nu al. Heb het telkens als ik teveel heb gedaan.
Ik heb het ook, bij mij zit er een zenuw klem. De fysio weet niet of het door de zwangerschap komt of dat ik het evengoed wel had gehad. Ook kan ze niet zeggen of ik er meer last van ga krijgen naarmate ik langer zwanger ben (meer gewicht ga dragen, dikkere buik enz) of juist niet (doordat we er nu mee bezig zijn) Ik ga elke week naar de fysio om het los te laten maken (hoge spierspanning in onderrug en bilspier) en ik krijg oefeningen mee voor thuis. xxx