17 day diet...nog meer die dit doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door wendelaa, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ik zit nu op de 5e dag en voel me echt heel slapjes. Is dat normaal? Vind het niet zo heel fijn. Hongergevoel is ook wel heel erg nu. Ben al wel 2 kiilo kwijt dus dat gaat goed hihi. Als ik dit gevoel blijf houden, zo slap, dan hou ik het niet vol ben ik bang :(

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sharmila, hoe voel je je nu?
    Slap voelen, dat heb ik gelukkig niet gehad....voel me zelfs fitter sinds ik t doe. Minder futloos etc. Maar ik was dan ook een echte suikerjunk wat dat betreft. Dikke lage pasta en hagelslag op brood, pakken koekjes opeten.
    Hongergevoel had ik rond de 3/4e dag ook, maar nu is dat volledig weg.

Dinsdag was mijn man jarig en ik heb toch een stukje gebak op, nou dat heb ik geweten zeg! dat lag zwaar op de maag zeg haha

Inmiddels staat de teller hier op -4,9kg!

3. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Gelukkig gaat het nu weer goed. Heb veel spinazie gegeten 's avonds en een halve aardappel erbij. Nou ja een kwart want vond een halve toch teveel. Voel me zeker wel fitter hoor, tis zo gezond dit. Begin er nu wel aan te wennen. Ga jij na deze 17 dagen door of doe je gelijk de laatste cyclus? Ik kijk even of er genoeg af is en dan door met de laatste. Daarna gewoon een wat beter eetpatroon. Scheelt ook een hoop. Of misschien gaat het zo goed dat ik toch verder ga hihi. Weet het nog niet

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik ben een voorstander van low-carb diƫten. Ik deed voor mijn zwangerschap Atkins. Heerlijk om te doen en goed vol te houden. Ik merkte echt dat ik al die koolhydraten niet nodig had. Ik had daarvoor vaak last van mijn darmen. En met low-carb dus totaal niet.

Veel succes!!!!

5. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    :Dvoor wie de kilo's kwijt is wil ik het boek wel van kopen

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sharmila, super dat het nu weer beter gaat.
    En idd, ik besef idd ook, dat ik zonder al die koolhydraten best goed kan leven.
    Ik wil zeker nog even doorgaan, wil er zeker nog 6kg vanaf hebben.
    Maar zondag ga ik op vakantie..All inn nog wel haha.
    Het boek gaat dan ook braaf mee, niet dat ik me dan precies er aan ga houden, maar wel om richtlijnen te hebben.
    En mijn doel is om op gewicht te blijven deze vakantie en dan nadien het weer oppakken om af te vallen.

@Kiwi, ik heb het boek dus nog even nodig;)

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @All, houden jullie het nog vol?
    En zijn er al resultaten?

Hier zitten de 1e 17 dagen erop...resultaat: -5,4 kg!
    Echt ongelovelijk zeg;)
    Vandaag gaan we 2 weken op vakantie, all in nog wel haha.
    Dus mijn boekje gaat trouw mee en ik ga hard werken om op gewicht te blijven.
    Zal wel spannend worden, 2x zonder weegschaal, aangezien ik er iedere op sta.

En dan na de vakantie verder met de volgende stap van het boek.

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    meiden, ziet er interessant uit, zeker de resultaten hahaha. Ben ster in dieten (en dus weer aankomen) en dit zie ik wel zitten. heb t gegoogled en zag dat je het boek gratis kan downloaden als pdf. Dus meiden die er, net als ik, geen geld aan uit willen geven, gewoon ff googlen!

succes op je vakantie!!

9. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Hier gaat het goed. Af en toe moeten zondigen omdat we bij iemand anders aten maar heb niet het idee dat dat veel heeft gedaan. Ga straks even wegen dus ben benieuwd. Zit nu op dag 10 trouwens. Ik zou zeggen hele fijne vakantie! Niet teveel snoepen hihi en ben benieuwd als je weer terug ben. Geniet ervan!

Liefs sharmila

10. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Net gewogen en er is 3 kilo vanaf :). Ben echt blij ermee:D

11. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Dit klinkt idd erg goed, ik zal eens gaan google-en. Vooral omdat het maar 17 dagen is en geen maaaanden zeg maar ;) Ik ben ook geen ster in dieten volhouden nml haha.

Wendela, fijne vakantie !

12. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Heeft er iemand een link waar ie te downloaden is? Ik kan hem niet vinde nml :)

Deel Deze Pagina