Documentaire Het Russische jongetje Alamjan kreeg op zevenjarige leeftijd opeens een dikke buik. Hij leek wel zwanger. Al snel kwamen de artsen erachter dat Alamjan in zijn buik zijn eigen tweelingbroertje droeg. Deze foetus is nooit tot ontwikkeling gekomen toen Alamjam in zijn moeders buik zat. Opmerkelijk is overigens dat één op de acht mensen tijdens de conceptie tweeling is, maar bij de strijd in de buik overleeft meestal één van de foetussen het niet. Alamjans verhaal is dus zeer bijzonder te noemen. RTL 4, 22:55 uur DetailsZender: Datum en tijdstip: 13 november 2006, 22:55-23:55 uur Genre: Documentaire
Zoiets vind ik altijd interessant om te zien... Al die medische rare dingen, dus als ik nog wakker zou zijn ga ik dit zeker bekijken!
Ja en nog meer boeiende onderwerpen deze week bij dossier 2300 zag ik! Ik ga zeker kijken..áls ik wakker kan blijven
oja dossier 2300 is erg leuk ja...waar gaat het deze week over ik heb het even gemist... Iemand trouwens gisteren de baby fluisteraar gezien?
Hahahaaha, die Lydia! Wat grappig zeg! Volgens mij heb ik zoiets ooit al op tv gezien, weet alleen niet meer of het dezelfde is. Ik ga zeker kijken vanavond.
Bij een op de acht vind ik het niet zo bijzonder. Maar denk dat het hier een beetje verkeerd staat. Want het is natuurlijk wel bijzonder dat het afgestoten vruchtje opgenomen wordt in (door) het gezonde vruchtje. Heb er wel eens iets meer over gezien, gelezen. Erg bijzonder. Net als mensen die heeeeeeeeeel lang met een tumor blijven rondlopen en dat daar op den duur tanden en haren in groeien.
Hij zat zeker goed maar wat een drama gezinnen zijn het ook he pffff...net als vorige week dat mens was aan de antidepressiva door dr kind en deze week wat een puin zooi zeg met zn allen op de slaapkamer
He wat eng zeg! Die foetus in de buik van dat jochie en die ouders die zo lang bleven wachten..brrrrrrrrrrrrrrr echt scary.
Ik heb het net gezien! jeetje zeg echt raar! helemaal raar omdat het gewoon leeft in zijn buik dat je die beentjes zag bewegen. en dat andere verhaal van die vrouw uit GB. Die een 2ling kreeg en dat 1 geen hoofd had en geen armen en benen maar wel leefde op de voeding en bloed van het andere kind.. echt vreselijk lijkt me dat!