Hoe omgaan met je emoties?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Vandaag weer ruzie in de keet, mijn vriend vindt dat ik te veel mopper of huil en wil dat ik een gezellige zwangere wordt..

ok ok.. was vandaag ook wel zijn eten aan het afkraken, maar zijn stoofpotje smaakte echt naar niets en biologische aardappels smaken gewoon naar meel.. en ik was al chagrijnig omdat een onbekend kind het noodzakelijk vond om tijdens mijn middagdutje 4x op de bel te drukken voor die domme albert heijn voetbalplaatjes..

Maar ja.. echt gezellig ben ik niet.. en wil wel graag genieten, maar alles irriteert me zo. Wie herkent dit? wordt het minder en hoe ga je er mee om? hoe krik je je humeur weer op?

2. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Wordt vanzelf beter...

Kan op dit moment alleen maar je vriend veel succes wensen. hahaha

Mijn ouders hadden de volgende regel in huis als ze mij aan zagen komen:
    -Kijk haar niet recht in de ogen aan.
    -Geef haar altijd gelijk.
    -Spreek haar niet tegen.
    Dit hebben ze 4 maanden vol gehouden en nu is mijn hum weer goed.
    En mijn man weer blij....

Komt echt allemaal vanzelf wel goed.
    Je hele lichaam moet even wennnen aan een nieuwe situatie en je hormonen moeten nog even een plekkie vinden .

3. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Dat wil ik ook wel weten! Ik kan het nog aardig in de hand houden, maar straks misschien niet meer!
    Ik ben nog niet snel chaggereinig, maar kan wel om aaaaaalles huilen! :confused:

4. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Oh meertje geweldig! Eigenlijk zou ik het moeten uitprinten en moeten sealen en ophangen, zo van "basisregels zwangere".

ooh geweldig.. ik kan niet meer olphouden met lachen..

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha anael2009 en het werkte echt.
    Maar inderdaad misschien een gat in de markt een handleiding maken :''hoe om te gaan met zwangere vrouwen''

Dat wordt een topper schiet gelijk door naar nummer 1 als best verkochte boek hihih

6. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Whaha, die regels hanteerde wij ook voor mijn tante toen zij zwanger was van de eerste, die had ook totaal niet der emoties in der eigen hand, die kon al huilen of uit de pan vliegen bij elk klein tegenspraakje of als het bij haar verkeerd aan kwam..

Ikzelf heb gelukkig nergens last van eigenlijk.. behalve als ik in de auto zit samen met me vriend en de muziek staat aan, en kvoel dan de kleine beeb, dan moet ik me egt inhouden om niet te huilen, al snap ikzelf dan niet waarom ik op die momenten altijd bijna in tranen uitbarst..

7. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hier ook 1 waar geen touw aan vast te knopen is. De eerste 11 weken en nu sinds de 20 weken in zijn gegaan volgens mij, vliegen de emoties je om de oren.

Vooral veel huilen, maar soms ook gewoon zin hebben om te gillen en weinig geduld..

Arme man : S

8. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Net als de Coca cola reclame met de kerst...
    En reken maar dat die veel langs komt op tv in december.

Dat kleine jochie in die auto mooie vrachtwagens verlicht(begin nu al weer bijna haha)
    Elke keer als ik die reclame zag begon ik weer te sniffen heel vervelend.
    Ben nu maar overgegaan op waterproof mascara

9. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    als ik dat liedje van Adele hoor "make you feel my love" dan gaat het totaal mis.. hand op buik en meezingen met tranen in mijn ogen..

When the evening shadows
    And the stars appear
    And there is no one there
    To dry your tears
    I could hold you
    For a million years
    To make you feel my love

maar misschien is een boek wel wat.. met mooie catching titel.. "bek dicht, ben zwanger" haha..

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Misschien is het boekje: 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun iets voor je vriend.

Heel normaal, stemmings wisselingen. Heb ik ook en nu op het laatst is het helemaaaaal erg. (Volgens mijn vriend valt dat op dit moment wel mee.) En dat van die voetbalplaatjes tijdens je slaapje dat zou ik ook niet echt waarderen. Misschien kun je de bel uitzetten tijdens je slaapje? Wordt je ook niet gestoord. Veel succes ermeee

Saskia

11. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Begin helemaal medelijden te krijgen met de mannen hahaha.

12. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    ooh mijn mop leest kluun al hoor.. uit zichzelf.. is alleen volgens mij nog niet bij dat hoofdstuk, dus ga dat stuk nu opzoeken en op zijn kussen leggen..

hebben het trouwens al lang weer goedgemaakt hoor.. echt lang boos blijft ie niet op "buikje".

heb ook wel medelijden met hem.. niet te veel hoor, moet je ook mee oppassen!

13. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar heb je helemaal gelijk in anael2009
    Het moet wel in kleine porties zijn want anders.....

Nou mijn kerel en lezen hahaha als dat gebeurd dan zit ik echt in een SF film hihih.

14. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    haha.. het lezen gaat ook niet snel hoor.. :evil:

15. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Heeft iemand van jullie dat boekje van Kluun ook gelezen? En vind je het wat? Of vind je man het leuk?
    Zit ook te denken om pipman dat boekje te geven namelijk! :D

16. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ja joh hij is lekker bezig toch anael2009
    Als hij lekker aan het lezen is kan hij jouw tenminste niet irriteren hahaha.

Wij zitten nu midden in een verbouwing met de badkamer en de kinderkamer ik irriteer me overal aan om gek van te worden..stof, rommerl niet kunnen douchen ahhhhhhh
    Maar ik tel tot 10 en loop gewoon naar beneden om daarna rustig an mijn konijn te vertellen wat het mannetje allemaal verkeerd doet.
    Arm beest maar lucht wel op.

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    [quote="meertje"

Nou mijn kerel en lezen hahaha als dat gebeurd dan zit ik echt in een SF film hihih.[/quote]

haha dat d8 ik dus ook nu zit ie iedere keer te lezen en te grinniken en als ik dan weer een bui heb dan zegt ie :volgens kluun moet ik nu dit en dit doen en zeggen en dan moet ik weer lachen :D top uitvinding dat boek

18. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is dus weer de andere kant van mannen die lezen...
    Ze gebruiken nu alles tegen je hahaha
    Mijn kerel begint aldoor van: nou heb ik in de Viva gelezen echt heel irritant.
    Ook rond winter of zomer begint hij weer in de winter(zomer) editie van de Viva staat AAAHHHHH...
    Altijd als hij zo begint dan weet ik dat hij iets van me wilt mannen om gek van de worden af en toe.

Ga dan toch maar voorstellen of hij Kluun niet wilt lezen hahaha

19. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    haha vraag het me dus ook echt af of ik hem wel zal gaan kopen, want ik heb het 1e hoofdstuk gelezen en ja interresant voor mannen, maar niet zo leuk voor ons! :D

20. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    mijn vriend komt af en toe niet meer bij van het lachen als ie het leest... hij vind het volgens mij erg leuk..

ik heb trouwens ook twee konijnen.. en twee poezen.. die ga ik ook gebruiken als praatpaal.. heb vanmiddag mijn woede geuit tegen de wasmachine..

Deel Deze Pagina