Ik zit met een beetje rare vraag. As dinsdag is mijn NOD. nu hebben we vandaag seks gehad waarna ik licht rood / roze bloedverlies had. Wat kan dit betekenen? Weet iemand dit?
hey Ladyw, en is er inmiddels al nieuws bij jou ? of zit je ook nog steeds in afwachting? wat raar van die bloeding zeg? mischien gewoon een wondje van binnen ? heb je verder nog kwaaltjes of iets dergelijks? bij mij eigenlijk niks meer buiten een rommelende maag en pijnlijke/gevoelige tepels..ben blij als het de 15e is zeg pfff succes groetjes Joyce
nee ik heb gisteren een test gedaan(4 dagen van te voren) maar negatief. Ik heb alleen soms een heel vol gevoel in m'n buik en 's ochtends vroeg regelmatig misselijk. en ik heb vorige week vrijdag last van duizeligheid gehad. Het was rond mijn innesteling denk ik?? Ik hoop wel dat het raak is maarja dat weet ik de 15e pas
ow spannend dus.. ja jij was indd samen met mij ik ook de 15e pas..duizlingen heb ik vorige week de hele week gehad en sinds afgelopen vrijdag tot en met zondag eigenlijk last van ongi krampen. ik had 6 dagen voor mijn NOD een test gedaan....echt stom gewoon maar ik had het niet meer ook nog een cb digital. deze gaf dus inderdaad aan dat ik niet zwanger was maar bij het verwijderen van het staafje zag ik 1 dikke streep en 1 hele lichte streep. de een zegt daar moet je niet naar kijken en de ander zegt toen ik erna een kv test deed was die wel dik positief!! dus ik heb me voor genomen om proberen te wachten tot volgende week vrijdag/zaterdag. ben bang voor weer een teleurstelling. hoop ook dat het raak is bij ons beiden
misschien dat dit het dan is?? * Bloeden van de baarmoedermond: de baarmoedermond wordt bedekt met een heel dun laagje huid. Hieronder zitten zeer veel dunne bloedvaatjes. Door je zwangerschap wordt de huid nog dunner en zijn die vaatjes makkelijk te beschadigen. Bovendien wordt de baarmoedermond beter doorbloedt, waardoor er bloedverlies kan optreden. Tijdens gemeenschap kan de penis tegen de baarmoedermond aankomen en hier een wondje veroorzaken. Dit is de reden dat het nogal eens voorkomt dat er bloedverlies optreedt na het vrijen, dit is absoluut onschadelijk en betekent niet dat je niet mag vrijen. Maar ook zonder aanwijsbare reden komt het voor dat de baarmoedermond spontaan gaat bloeden. Het bloed is helderrood en dun en er zijn geen buikkrampen. Bloedverlies tijdens zwangerschap :: Zwangerschapsforum :: Zwangerschap Forum
nou ik hoop het ook voor je dan want dan is het in ieder geval een goed teken ik kan echt niet wachten he ik word daar gek van pfffffff maak mezelf helemaal gek :S maar gelukkig heb ik een geduldige vriend hahaha
hey ladyw, hier ben ik dan weer...ik ben mijn belofte niet na gekomen..ik heb net een early predictor gedaan en op deze test komt er tevens ook een lichte 2e streep te staan...het is mischien nog een beetje vroeg om te juichen maar ik zit heel voorzichtig op een roze wolkje nu hoop dat jij ook goed nieuws kan brengen. groetjesss
ik snap het !! leuk voor je als dat zo is hmm ik had net licht bruin bloed verlies..vaag heh? maar geen ongesteldheidsgevoel of pijn!! en als ik ongi wordt heb ik dat wel i hope so
uiteindelijk is mijn cyclus afgelopen en ben ik gisteravond gewoon dik ongi geworden. Maargoed wij hebben toch nog niet zo een haast. Het is leuk als het komt, maar dan misschien volgende keer
hey ladyw nou wat jammer voor je ik ging vanochtend naar de wc en ontdekte bruin verlies...maar geen ongi krampen ofzow dus ik ben benieuwd wat dat nu weer is succes bij de volgende ronde
Ja jammer, maar gelukkig zijn we nog niet lang bezig.. Ow das spannend. Ik had dat dus ook en ook nog geen krampen maar die kwamen de dag erna. Ik hoop dat het dat bij jou niet is hoor!
hey lady, nou ik had gisteren bruin verlie en erna ging het over in donkerrood ( zoals menstruatie ) maar ben er ook alweer vanaf dus ik heb geen idee of ik nou gewoon ongi geworden ben ( 1 dag ) of dat het weer iets anders is..ik wacht gewoon eens af en dan merken we het vanzelf wel ik ga ervan uit dat het ongi was. jij pas ronde 3 zie ik ? wij gaan nu de 9e in succes bij je volgende ronde.
als het maar een dag is zou je denken dat het geen menstruatie hebt gehad. of het moet door stress komen dat het eerder stopt??een lichaam zit soms zoo raar in elkaar. Ja wij gaan ronde 3 in. tenminste dit is de 3e maand na het stoppen met de pil. Maar ik ben er nu 2 maanden in gedachten ook mee bezig. Mijn man vind het allemaal prima en vind dat ik niet zo moet zeuren soms haha.. Hij heeft zoiets van: het komt zoals het komt...en hij heeft nog heel veel geduld en moet aan het idee van eventueel vader worden nog erg wennen ookal zou hij het super leuk vinden
ja mijn bloeding is inderdaad gestopt ik heb nergens meer last van :S wel de pijn aan mijn borsten blijft aanhouden ik snap er echt helemaal niks meer van denk volgende week nog even testen en dat hou ik het voor gezien...mijn vriend is ook zo geduldig en die zegt precies hetzelfde die zegt jij denkt dat je iedere maand zwanger bent en ik betaal me blauw aan die testen van jou hahahaha oach jeh mannen he...en zei zullen waarschijnlijk zeggen vrouwen he denk dat wij daar inderdaad ook onbewust meer mee bezig zijn dan hun want toen ik hem die positieve test liet zien toen schrok hij wel heel erg en was er helemaal stil van wie weet wat de test volgende week zegt
en heb je vandaag nog getest dan???als de bloeding nu weg is en je hebt nog wel pijn? had je een positieve test dan??? Ja als het er op aan komt zijn de mannen wel stil hoor hahaha.. success!!
nee ik heb nog niet getest.. ben op mijn werk en mijn vriend wil wachten tot zaterdag, maar denk dat ik morgen ff stiekem een test ertussendoor doe dan heb ik vrij ik laat je wel wat weten dan wat deze test gaat vertellen ik word echt gek he van die onzekerheid ongelooflijk!!
spannend hoor!!! ik ben er benieuwd naar! Ik mag nog minimaal 20 dagen wachten hahahah als ik mijn korte cyclus heb.Afgelopen cyclus was maar 24 dagen. Maar het cyclus daarvoor netjes 28 dagen. Ik heb benieuwd
Hey lady, Nou ik heb net een test gedaan, was best wel raar er verschenen eigenlijk 2 streepjes maar naderhand vervaagde 1 streepje en nu moet ik heel goed kijken wil ik hem uberhaupt nog zien Dus weet eigenlijk nog niet veel haha dan doe ik zaterdag de laatste en dan laat ik het erbij Dus ik kan je zaterdag pas meer laten weten maar mijn hoop is in ieder geval al gevlogen haha En 20 dagen is nog lang he ik heb ook van die onregeelmatige cyclussen daar word je niet goed van haha Groetjes
Misschien dat je langzaam hcg aanmaakt. Dan zou je wel zwanger zijn, maar zijn je testen nog niet heel erg duidelijk. Over 2 dagen nog eens testen, succes ermee. Ik zit sinds gisteren met wat bruinverlies en heb mijn vraag aan de verloskundige hier op het forum gesteld en die zei dat ik of een kortere cyclus heb, of het zou een innestelling kunnen zijn.
hmmz die test wordt je dus ook niet veel wijzer van!! jah het duurt erg lang..maargoed ik had het kunnen weten dat mijn cyclus nog niet helemaal normaal zou zijn aangezien ik vanaf mijn 15e al de pil slik..dus nu 9 jaar!! Ik mag al blij zijn dat mijn eerste cyclussen 28 en 24 waren . Als ik sommige verhalen lees. 70 dagen zonder menstruatie!!