Tonijnsalade van de visboer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door geetje, 20 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geetje

geetje Lid

14 aug 2010
    86
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal, ik wil lekker toastjes gaan eten en heb lekkere tonijnsalade van de visboer in huis. Nu begin ik ineens te twijfelen of ik deze wel mag eten. Ben 30 weekjes zwanger!

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!!

2. me83

me83 Niet meer actief

als het goed is is een tonijnsalade met bereidde vis gemaakt.. is het tonijntartaar dan is het rauwe vis en kan je het beter laten staan..

even wroeten of je kan zien dat het gaar is.. kan je het niet zien dan moet je zelf bekijken of je het laat staan ofdat je voor de smaak 1 toastje neemt..

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

overal op internet staat dat het geen kwaad kan als het uit blik komt en kant en klare maakt ook niet uit
    wel kan er kwik in zitten dit kan schadelijk zijn op het moment dat je grooote hoeveelheden gaat eten, maar een paar lekkere toastjes gewoon doen:D

smakelijk

4. jolyn29

jolyn29 Lid

8 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik eet best vaal een wrap met tonijn.
    Ik heb het gevraagd aan de gyneacoloog en dat was helemaal geen probleem.

ik ben nu zelf in mijn 38e week.

Dus lekker eten!!!

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap juist redelijk vaak een broodje tonijnsalade gegeten als ik ergens een broodje bestelde. Leek me een veilige en lekkere keuze.

6. geetje

geetje Lid

14 aug 2010
    86
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!! Ik heb gewoon heerlijk genoten van toastjes met tonijnsalade. Had het al wel eerder een beetje gehad , maar ineens begon ik heeel erg te twijfelen. Echt af en toe word ik gek van mijzelf want dan ben ik zo'n twijfelkont...... hormoontje misschien!!

Dank allemaal!!

Deel Deze Pagina