Prikpil?? Anticonceptiering?? De anticonceptiering Ik zou ook de K2V5 gebruiken, bij mij was het al zichtbaar 12 dagen na de bevruchting, dus als die negatief aangeeft is het negatief en andersom. Daar hoef je ook niet mee te wachten tot volgende week. Mocht hij wel positief zijn dan zou ik contact opnemen met de huisarts, lijkt me wel verstandig om het eens rustig met een prof. iemand te bespreken.. In ieder geval succes/sterkte!! Gr. Carlien
dankjewel allemaal! jullie zetten me wel echt aan het nadenken! dat is erg goed! ik doe volgende week een test, want donderdag ga ik naar een festival... (heel misschien morgen nog, dan ga ik misschien (hopelijk) nog met een blij gevoel naar dat festival!)
Ik zou nog wel ff testen met de kruidvattest voor je gaat. Want mocht je wel zwanger zijn en je gaat lekker zuipen op het festival dan kan dat gevolgen hebben voor het kindje (hoeft niet, maar kan wel) Als de k2v5 test negetief is dan kan je lekker los gaan!
xD het is een christelijk festival en daar is geen drank toegestaan... sowieso ben ik niet zo'n zuiper! maar toch bedankt voor het advies!
Ik snap dit niet..je bent 17 jaar, ongewenst zwanger, je doet moeite om je in te schrijven op dit forum en je zorgen neer te leggen en je gaat nog een week wachten met testen (misschien morgen nog)?? Ok, waarom maak ik me druk? laat maar ik stop met dit topic. Succes.
Weet je niet meer hoe het was om een tiener te zijn? Als ze nog even onbezorgd wilt zijn, laat haar dan. Ik denk dat TS heel goed beseft dat zodra ze een posi-test heeft dat alles verandert. En als ze al die test doet, dan is het alleen voor haar van belang en niet voor nieuwsgierige vrouwen (die ze niet kent) op een forum.
nou, sorry hoor! jeetje mina, ik hoef niet eens meer reacties, als het zo moet! ik zoek het zelf wel uit! (gelukkig zijn er mensen die mij wel begrijpen)
Indd niet gek laten maken hoor! Je bent hier gekomen voor advies en er zijn genoeg vrouwen hier die je wel goed bedoeld advies willen geven . Laat je het nog even weten als je weer getest hebt?
Ik zou toch testen hoor. Het blijft nu toch door je hoofd heen spoken en echt onbezorgt genieten van een festival lukt nu ook niet denk ik. Wat vind je vriend er trouwens van of heb je het nog niet verteld. Misschien fijn als je iemand hebt die je bij kan staan tijdens deze zenuwslopende dagen.
Laat je niet gek maken door een paar reacties op het forum. Die zul je altijd wel hebben Je bent al gespannen genoeg, en er zijn gelukkig ook nog meiden hier die je heus wel begrijpen en je willen helpen, reageer dan alleen op hun. Tegenover ons hoef je je echt niet te verantwoorden als je dat niet wilt. Doe er een test van het kruidvat die 2 voor 5 en dan weet je genoeg, want als deze negatief aangeeft is ie dat ook. Succes in elk geval, hoop dat je snel van je onzekerheid af bent.
Ik zou ook idd nog een test doen. Dat lichtje streepje die je ziet, zit er volgens mij al hoor. Toen ik ging testen had ik ook die van de etos. Ik durf het trouwens niet met alle zekerheid te zeggen hoor.
Ik vraag me inderdaad af waarom jij je druk maakt. Dat is toch aan TS wanneer zij test? Ik heb het zelf ook gedaan hoor, ik las dat je na een paar dagen weer kon testen omdat je hcg dan verdubbelt maar toch gewacht tot de week daarop om weer te testen. Mijn reden was toen dat ik toch vrij onzeker was en dacht dat het met een week wachten wel duidelijk genoeg zou zijn op de test. Wat de reden ook is dat TS iets langer zou wachten met testen daar hoeven wij ons toch niet mee te moeien? TS, laat je niet gek maken hoor. En of je nu morgen test of volgende week ik hoop dat je duidelijkheid krijgt of je nu zwanger bent of niet. Enige dat ik je kan aanraden is om inderdaad zoals anderen aangeven een ander merk testen te gebruiken.
stom he, wij hopen op een licht streepje, of op een knaltest.. en sommige meiden raken zwanger zonder dit te willen. Ik hoop dat het niet raak is klinkt ook zo vreemd.. succes in ieder geval! Laat je het ons weten?
ik heb toch maar een test gehaald.. die van de kruidvat! en er zit weer een licht streepje... ik heb nog een foto proberen te maken, maar je ziet het niet heel erg duidelijk... (bijlage) kan iemand mij helpen? ik kan dit bijna niet typen, zo erg trillen mijn handen...