17 jaar en iniministreepje op de test...????

Discussion in 'Zwangerschap' started by semh, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zo hee wat een discussie is dit geworden en dat tewijl TS hier ook alleen maar voor advies is!

Ik denk ook dat je zwanger bent.. Het streepje is dan welliswaar dun maar toch zeker duidelijk gekleurd. Zou nog wel even door testen als ik jou was om te zien of het streepje ook duidelijker en donkerder wordt. Ook ik wil je, ondanks dat het niet gepland is, toch feliciteren! Zoals velen al zeggen, het is en blijft een enorm wonder om een kindje te mogen dragen!
    Las ook dat abortus geen optie voor jullie is, persoonlijk ben ik het daar helemaal mee eens! Op uitzonderingen na, ben ik echt tegen abortus. Je hebt ook nog adoptie als mogelijkheid maar persoonlijk lijkt me dat nog veel zwaarder als op zo'n jonge leeftijd een kindje op voeden. Ik ben ook een jonge moeder, welliswaar bewust maar toch. Als je vragen hebt over het jonge moeder zijn e.d mag je me altijd een privé berichtje sturen ;):)! Succes en sterkte!

2. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

Jun 22, 2008
    720
    0
    0
    Ik vind het eigenlijk een vrij duidelijk streepje voor hoe kort je nog maar zwanger bent. Mijne was echt lichter toen! Kreeg ik niet op de foto ook.

Wil je sterkte wensen en laat iedereen lekker kletsen en denken wat ze zelf willen. Een pil vergeten, kan iedereen overkomen. Dat hangt niet van opleidingsniveau af. Ben zelf hoogopgeleid en vergat hem toch ook wel eens. Ik hoop voor jou dat het goed zit tussen jou en je vriend, want dat zou erg fijn zijn voor je. Verder geeft je moeder niet meteen een blije reactie, maar dat is ook logisch. Het gaat nou eenmaal ook een enorme verantwoordelijkheid worden en je jeugd is idd min of meer over. Ben zelf bewust zwanger geworden op mijn 23e en studeerde toen nog. Was wel binnen een paar maanden klaar, maar eerste 2 maanden toch nog zwanger geweest. Er zitten ook heel veel voordelen aan het jong ouders worden!! Het gaat zeker niet makkelijk worden, maar dat zul je zelf ook wel snappen. Over het studeren en kinderen hebben; dat kan best samen. Waar een wil is, is een weg!! Zit er zelf aan te denken volgend jaar mijn master nog te gaan halen en dan heb ik ook 2 kleine kindjes. Er valt altijd wel iets te verzinnen. Alleen dat examen zal rond een lastige periode komen, maar dat is iets om met school te bespreken.

Als laatste... nu je het kindje gaat houden. Begin zo snel mogelijk met het slikken van foliumzuur! Dat is belangrijk in de eerste weken en zou ik dus meteen maar mee starten. Kun je gewoon bij de drogist kopen. Verder zou ik even wat info lezen hier (en elders op internet) over wat je wel en niet kunt doen/eten. Het is toch belangrijk om vanaf het begin goed voor je kindje te gaan zorgen!!

Sterkte meid en je komt er wel!! Vragen kun je hier overal stellen!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    ondanks alles, wens ik je vandaag wel veel plezier op het festival.

4. MissMe21

MissMe21 Actief lid

May 10, 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Hey meid
    Wil je toch graag ff heel voorzichtig feliciteren.. Zoals iedereen zegt is het echt een wondertje!
    Ben zelf 21, maar ben inmiddels 2 jaar getrouwd (ook christelijk ;))
    Klinkt lullig maar ben blij dat wij de jaren tot ons trouwen veilig door zijn gekomen haha! Denk dat het vooral het feit is dat wij (weet niet of dat voor jullie ook geldt) OFFICIEEL, geen seks voor het huwelijk mogen hebben.. Denk dat een ongeplande zwangerschap dan misschien helemaal niet prettig is.. Weet tenminste hoe het hier gaat in en om de kerk als ze te horen krijgen dat een stel MOET trouwen..
    Wil je heel veel succes wensen meid, jullie komen er vast uit en het kindje krijgt vast en zeker super ouders..
    Groetjes!

5. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

Apr 13, 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hi meid,

Wil jouw en je vriend allereerst ook feliciteren!!

'En je vergooid je jeugd', zo lijkt dat misschien nu maar als je het kindje eenmaal ziet groeien en strakjes in je armen hebt zou je niet meer anders willen.
    Het zal misschien niet makkelijk worden maar je krijgt er echt iets heel moois voor terug.
    Hoe moeilijk dit ook is, probeer er van te genieten. Want je draagt een mooi wondertje.

Sterkte en veel liefs Zoemeisje

6. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    Ik wens je toch ook voorzichtig te feliciteren met de zwangerschap ! Hopelijk loopt alles goed en kunnen jullie alsnog genieten van dit wondertje !

7. Maybe01

Maybe01 Actief lid

Aug 30, 2010
    408
    0
    0
    Succes! Het komt vast allemaal goed ondanks dat het nu heel moeilijk lijkt.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    de test van de foto vind ik niet positief hoor..

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Die is zeker wel positief hoor, zie duidelijk een streep. En een streep is een streep. Maar meis, je vergooit helemaal niks. Natuurlijk ben je jong, maar ook met kind is het leven ontzettend leuk. Leuker zelfs :D De situatie is nu eenmaal zo, dus dan kun je er maar beter het beste van maken, nietwaar? En natuurlijk kun jij je gymnasium afmaken en gaan studeren. Ik heb ook gestudeerd en mijn man studeert nu, dus het kan echt!

10. jomidi

jomidi Bekend lid

Oct 13, 2010
    904
    1
    0
    Succes met alles.
    Mijn testen waren weliswaar veel duidelijker, maar ik zie wel een streep(je).

Studeren kan zeker, heb ik ook gedaan, met een kleintje. En zelfs geen studievertraging.
    Ik ben het niet met iedereen eens die zegt dat het leuker wordt, want zo heb ik het echt niet altijd ervaren. Maar ik zou ook zeker niet zonder m'n moppie, inmiddels moppies, willen.

Ik kan je maar een tip geven, blijf bij je gevoel, en alleen jou gevoel is doorslaggevend!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou nog maar een keer
    heb de test even bewerkt die je hebt geplaatst en dit is zeker GEEN! positieve test.. de streep is niet eens net zo dik..
    ik zou als ik jou was even opnieuw testen ..
    View attachment 176326

12. Aukje

Aukje Lid

Aug 16, 2011
    52
    0
    0
    (hobby)fotograaf
    Nou, ik kan je vertellen... ik heb precies zo'n test met zo'n smal streepje en dat smalle streepje is inmiddels een eigenwijze peuter!
    Dus... ik zeg ook positief.

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou ik ben iig niet overtuigd en zou een nieuwe doen

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hij hoeft zeker in het begin niet net zo breed te zijn...

15. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mijn eerste positieve test gaf een veel onduidelijker en dunner streepje...ook.nog eens pas een kwartier na afleestijd.en het resultaat word bijna geboren

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

hier ook in het begin zon test gehad, 3 dagen later was hij wel donkerder maar me 1e test was ook zo licht met zon dun streepje. moest hem zelfs helemaal in het licht houden wilde ik een streepje zien! maar hij was zeker wel positief! wou alleen toen nog meer duidelijkheid voor mezelf vandaar de 2e test:)

17. Maybe01

Maybe01 Actief lid

Aug 30, 2010
    408
    0
    0
    Ik ben zeker wel overtuigd! Je ziet duidelijk een streep alleen hij is nog licht, maar dat komt wel ze heeft ook vroeg getest he!
    Als ze nu al zo'n test heeftm dan word het straks wanneer ze echt kan testen alleen maar duidelijker!

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    lydia ik ben het met je eens hoor:)
    ennuhh aftellen voor jou nu meissie;) spannend ben benieuwd naar jullie meisje hoor!!!

na 5 jaar kruidvat testen gebruikt te hebben weet ik 10000% zeker dat dit een nega test is..

want als die positief is zal dat betekenen nu bijna 7 weken na mijn bevalling dat ik weer zwanger ben whahhaha!!! ik heb gister getest en na 3 uur stond er bij mij ook zo`n streepje..

en meiden kruidvat krijgt nooi een dun lijntje als het positief is die is altijd net zo breed altijd.. kruidvat heeft namelijk geen voorgedrukt lijntje dus die moet gewoon net zo breed zijn..

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik heb zulke streepjes ook gehad alleen dan waren ze grijzig deze is wel roze.

Ik vind het wel een twijfeltest en zou er nog een doen als ik jouw was.

20. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hoe staat het er nu mee? Ik denk ook zwanger hoor. succes iig.

Share This Page