Als ik hem vergelijk met mijn testen denk ik wel dat ie positief is.. (De bovenste test is 12 dagen na bevruchting, let niet op mijn testverslaving, maar ik had die dag net een afspraak om de MMM in te gaan.. Andere merken bleven zelfs negatief, maar ik had een voorgevoel..) Zoals je ziet zou ik er gewoon nog een paar testjes tegenaan gooien, dan weet je het zeker.. Gr. Carlien
Oh dat werkt niet, deze tuurstreepjes zijn miss duidelijker.. Bij mij werden ze ook pas later duidelijker, want dit zijn ook nog opgedroogde testen, dus dan is het ook al duidelijker..
babyhope ja na 3 uur dan komt er bij mij ook een streepje maar zo begonnen mijn testen ook en heb inmiddels een heuze peuter lopen en een dreumes dus ik zeg toch echt positief
Ik zou ook zeker!!! Nog een test doen. Maar zo'n testje had ik vorige week ook maar ben dus wel door blijven testen om het zeker te weten! Babyhope tot 9 weken, geloof ik of 12 dat weet ik ff niet meer, na de bevalling is het hormoon'level' niet als normaal dus kun je nog positief testen. Je hebt echt een prachtig kindje!!!
Grappig dat je 1000% zeker kan zijn dat dit negatief is.... Mijn test was nog vager en inmiddels heb ik een prachtige dochter. Ik zeg positief! Succes ermee!
Hier nog een die zegt dat het positief is. Mijn eerste test van deze zwangerschap (drie dagen voor NOD) zag er precies zo uit. Streepje verscheen ook pas bij 5 minuten. Dag erna getest met een Clearblue digital en ja hoor: 'Zwanger'. Dus om nou te zeggen dat je 10000% zeker weet dat hij negatief is... Er zijn genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen (en een daarvan zit in mijn buik). TS: sterkte de komende tijd. Kan me voorstellen dat het je hele leven wel even op zijn kop zet. Hoop dat je veel steun krijgt uit je directe omgeving. Ik weet niet wat je later wilt gaan studeren, maar er zijn echt wel mogelijkheden. Zelf combineer ik momenteel een universitaire studie aan de Open Universiteit met een baan en een kind (en een tweede op komst). En ja, dat is pittig, maar het geeft me wel een goed gevoel dat ik het tóch voor elkaar weet te krijgen.
Dat is onzin. Bij jou geldt dat misschien, maar hier is kruidvat altijd omo-wit als ik niet zwanger ben en bij het minste beetje lijntje, (zelfs na afleestijd!), ben ik tot nog toe alle drie de keren zwanger geweest. Sommige vrouwen testen de hele zwangerschap en nog een tijd daarna positief, omdat ze HCG blijven uitscheiden via de urine. Daar ben jij er blijkbaar eentje van.
meiden ik snap wel dat een hele lichte test positief kan zijn maar het streepje is NIET even breed...! pfff vermoeiend dit hoor.. maar ik lach al ik gelijk heb ( niet lullig bedoeld voor jou hoor TS ) carlien kijk maar eens naar jou streepjes die zijn even breed.. wel heel licht in het begin maar wel EVEN BREED!
Ik heb even alles gelezen en als ik naar de test kijk, zeg ik toch ook positief hoor! Voor zover ik weet wordt er toch gezegd: 'een streep is een streep!' 't Is ook de eerste keer dat ik lees dat de streep even dik moet zijn. Ok, er zijn tests waar je een indrooglijn hebt, maar die is toch véél lichter dan deze test! Wat ik zou doen? Om de 2 dagen een test doen .. dan moet de streep duidelijker (en dikker ) zijn! Allesinds veel succes!
ik zou gezien de hele situatie ook niet uit gaan van deze test.... wat ik wel heb begrepen de laatste maanden, dat kruitvat testen niet meer dezelfde zijn als "vroegahhh".... heb zoveel vage tweede streepjes voorbij zien komen... (waaronder hier zonder cyclus) dat ik dus wel meer zekerhoud zou willen hebben.... voordat mijn hele wereld op de kop zou zetten... nogmaals testen dus....
Mijn eerste zwangerschapstest was het streepje ook niet even breed maar wel roze,en heb toch echt een prachtig meisjes beebje in mijn buik aLs het een kruidvattest is 2 voor 5 maakt het volgens mij niet uit dat hij iets smaller is en niet even breed,roze streepje geeft hij alleen maar aan als er hcg word aangemaakt. Ik denk echt dat ze zwanger is. Althans aan de hand van de test dan,omdat hij ook zo bij mij was.
misschien bloedtest aanvragen? als je huisarts wil meewerken... heb je zekerheid....... en is de arts al gelijk van de situatie op de hoogte...!!
Ik heb het zelfs zo gehad met mijn oudste zoon dat er nooit een positieve test is uitgeslagen,alle merken toen geprobeerd,maar die bleven zeggen negatief, was dus toen ik mijn gevoel volgde naar de echo gegaan en was toen al dik 13 weken zwanger. Dus het gebeurd zelfs vaker dat een test niets aangeeft. Maar ik ben het met je eens,sommige mensen hebben 2 a 3 maanden na de bevalling nog een positieve test(had ik na mijn 2de ook) omdat dan nog niet alle hcg uit je lichaam is,dat moet er langzaam uitgaan. Ontzwangeren noemen ze dat geloof ik hihi. Ben benieuwd hoe haar nieuwe test zal zijn.
semh, en al terug van het feestje en weer uitgeslapen ? hoop dat je snel een nieuwe test kunt doen ( is ookalweer even terug ) en dat je duidelijkheid hebt. succes
Dat festival waar ze is, duurt tot en met zondagochtend, (er is op dit moment volgens mij maar 1 christelijk festival gaande namelijk.... ), dus het duurt nog wel even voor ze terug is....
Welk festival is et dan, ik zit te graven in mijn geheugen wat er nu is maar ik heb geen idee! Flevo?
nee hoor mijn test was super omo wit!!! maar na 3 uurtjes wachten stond er precies o`n streepje.. niet voor niks aflezen binnen 5 minuten he maar goed we shall see!!!!