17 jaar en iniministreepje op de test...????

Discussion in 'Zwangerschap' started by semh, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hihihihi vroeg me dat ook als af

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    HAHAHAHA, grapjas ;)

3. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoppa! gezellig hier, heerlijk alles lekker lezen vervelde mij net:D

4. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,959
    126
    63
    zuid holland
    Ik had al zo het idee dat er een flinke discussie gaande was haha. Zoveel pagina's in 1 dag erbij.....

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier eentje die er zo'n 12 jaar testjes doorheen heeft gegooit,maar telkens als ik zwanger was weer wat anders zei.

Ben 7 keer zwanger geweest waaronder 4 keer miskraam.

Enne over zwanger raken na 1 keer pil vergeten,
    ik ben van de 7 zwangerschappen er wel 5 door de pil zelf heen gegaan,dus die kans bestaat dan helemaal als je het 1 keer vergeet.

Ik vergat hem dus niet en nam hem elke dag op de zelfde tijdstip in,was dan ook echt schrikken dat ik ineens niet meer ongi werd.

Ik ben dan ook echt benieuwd wat de volgende zwangerschapstest aangeeft bij to.

Bij mij begon hij ook met een veel dunner roze streepje,en ben alweer 21 weken zwanger met een toeter van een buik :D
    toen werd er ook in de test topic gezegd niet zwanger,resultaat zal rond de 21 december met een ks gehaald worden ;)
    zwanger van een klein meisje :D

6. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland

Zo, en nu reageer ik ook maar even. Ik las dit topic en was nu erg benieuwd hoe het met TS is, maar foei zeg! Wat een onzin op de laatste paar pagina's! Ik ben het helemaal met je eens, Kristel86. Dit meisje vraagt anderen om raad, niet om zinloze discussies die ik persoonlijk kwetsend vind richting haar. Je eigen discussies kun je toch elders op dit forum plaatsen? Laten we niet over haar kletsen terwijl ze zelf blijkbaar niet nu kan meelezen en reageren, maar haar rustig laten nadenken en misschien komt ze dan wel met een reactie hier terug. Of de test nu wel of niet positief is: ik hoop dat ze de beste keuze voor haar en haar vriend kan maken en mocht hij positief zijn: gefeliciteerd, maar ook sterkte. Op jouw leeftijd en met steun van anderen kom je er wel. Mocht hij negatief zijn: voor jou natuurlijk een opluchting, maar misschien toch een klein lesje ?? En: een negatieve test is voor sommigen nu eenmaal een opluchting, mag het?? Natuurlijk zijn er op dit forum veel meiden die hier heel anders over denken, maar wij staan niet in de schoenen van TS. En om haar ging/ gaat het hier tenslotte!

Groetjes, Pinda83

7. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,049
    3
    36
    Precies! :D

Maar wow, wat is hier gebeurd?!?! Wat een zinloze discussie zeg...

Semh, ik vat het even voor je samen: de meningen zijn nogal verdeeld of hij positief is of negatief. De meesten zeggen positief. Het merendeel vind ook dat je een tweede keer moet testen om het echt zeker te weten.

Zo. Nu hoef je niet 5+ pagina's terug te lezen! :D

Sterkte meid, wat de uitkomst ook is.

Liefs,

8. Lily2006

Lily2006 Actief lid

Jan 14, 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje respectloos hoe het nu gaat...

Los van dat ik wel denk dat deze test positief is en dat het inderdaad heel erg onverstandig is om slordig om te gaan met de pil...

...zit ze wel mooi in angst en stress.

Ik denk dat het heel erg fijn is dat je moeder rustig bleef! Je hebt de steun van je ouders hard nodig als je toch echt zwanger blijkt te zijn.

Het zal een schok zijn en jouw, maar ook hun wereld staat op zijn kop. Realiseer je echter dat je nog steeds zelf verantwoordelijk bent voor je toekomst. Natuurlijk gooi je niet alles weg! Je loopt alleen een ander pad met een kleine omweg. Wat is nu een jaar?

Als je nu zwanger bent, beval je volgens mij vlak voor de examens. Als ik jou was zou ik zo lang mogelijk naar school gaan en al je schoolexamens in de loop vh jaar proberen zo goed mogelijk te maken.

Daarna heb je een aantal opties om toch je examen te halen, maar eerlijk gezegd (en als je mijn dochter was) zou ik je willen adviseren de zomervakantie te nemen als zwangerschapsverlof, en daarna lekker rustig aan je examenjaar overdoen, op je eigen, veilige school. Blijf alsjeblieft zo lang mogelijk jong.
    Je hebt dan al die vakken al eens gedaan dus je kunt vrij rustig aan doen zodat je ook het eerste jaar van je kindje bewust kunt beleven.

Er zijn zoveel manieren waarop je als jonge moeder steun kunt krijgen om toch gewoon te gaan studeren, maak daar ook gebruik van. Zeker op een universiteit zijn de lesuren vaak veel flexibeler waardoor je ook bij je kindje kunt zijn.

Als je ouders ervoor open staan hoop ik dat je thuis blijft wonen met je kindje, totdat je op eigen benen kunt staan of eventueel gaat samenwonen met je vriend.

Kop op, gooi er van de week nog een test tegenaan en maak er het beste van!

9. Maybe01

Maybe01 Actief lid

Aug 30, 2010
    408
    0
    0
    Jeeeetje, een dagf niet gekeken en er zijn 2 pagina's bij! Ook ik ben blij dat ik nu eindelijk weet wat TS is. Thnks voor die vraag ik vroeg me ook al af of iemand haar nu al een bijnaam had gegeven en ik vond haar naam al kort genoeg opzich.

Maargoed tis maar beter als je dit leest dat je niet terugleest want wat er gezegd is, is most of all onzin. En idd de een vind het positief de ander negatief weet je wat doe gewoon nog een testje maandag ofzo, het was een KV 2 voor 5 dus je hebt de tweede misschien nog liggen.
    En ik denk dat over het algemeen iedereen je heel graag wil helpen hier.

En zulke discussies tussen zwangere vrouwen is idd misschien niet het beste idee. Hopelijk koelen de gemoederen wat af voordat ze terug is van haar fetival.

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Aangezien het topic nergens meer over gaat.. wat ik eigenlijk erg vervelend vind, iemand van 17 heeft hulp nodig.. wat jij er ook over mag denken.. zet ik deze op slot.

TS, mocht je hulp nodig hebben, kunnen je contact met mij op nemen.

Share This Page