Het verhaal van een vrouw wiens kinderen in hun slaap is neergestoken. Ze zegt dat een dealer/vriend van haar het heeft gedaan maar ze is het hoogstwaarschijnlijk zelf geweest. 1 van de kindjes is 60 keer gestoken...
Zal je moeder maar wezen dan he Ook als het wel de dealer was dat soort tuig laat je toch niet bij je kids Welk net komt dat morgen??
Nee op ned 1 geloof ik! Heb de andere 2 uitzendingen ook gezien (vond die al verbazingwekkend) en ben erg benieuwd naar deze aflevering!
Heb ik al eerder iets van gezien op tv, mss bij Peter R. de Vries. Is alweer een hele tijd terug geweest. Toen leek het er ook op dat zij het zelf geweest moest zijn. Zit zij als verdachte vast?
als ik het goed heb dan is dit een zaak uit Purmerend. Ik woonde daar vlakbij, vreselijk!!! Peter r de vries heeft er inderdaad ook onderzoek naar gedaan en het moge duidelijk zijn dat de kans dat zij het gedaan heeft heel groot is. Ik hoop dat ze de juiste straf krijgt. Politie/recherche is hier in Purmerend er nog steeds erg mee bezig. Krijg er nog de kippenvel van, brrrr.... Maar ik ga wel kijken, ben erg benieuwd! Bedankt voor het melden!
volgens mij is ze vrijgesproken toch? Of is ze nooit voor de rechtbank geweest? Ze wijst iemand aan die niet bestaat. Die heette Bennie ofzo toch? Die zou binnen zijn gekomen omdat hij geld van haar ex zou krijgen en heeft toen de kids neergestoken. Als ik het goed herinner. Ik denk dat zij echt niet wist wat ze deed toen. Maar ik geloof dat ze zeggen dat als je iemand 60 keer steekt dat je dat in blinde woede doet. Anders steek je een keer of 3. Ik word eerlijk gezegd altijd misselijk van dit soort verhalen. Maar ik ga wel kijken denk ik... Ik zweer je als ik ooit zo iets in een vlaag van verstandsverbijstering ofzo (onvoorstelbaar) zou doen dan zou ik mezelf ophangen. Dan kan je toch niet meer met jezelf leven?
Dit vond ik op internet: Kim V., een jonge moeder, belt in verwarde toestand 112. Ze zegt dat iemand haar twee kinderen heeft lekgestoken. In 2010 wordt ze zelf voor de moord veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf en tbs. Tot op de dag van vandaag ontkent ze. Wie is Kim V? En wat gebeurde er op die fatale dag? De vader en de stiefzus van Kim V. werpen hun licht op deze vragen. Beelden van het verhoor van Kim V. worden ter verklaring aan deskundigen voorgelegd. Ze is schijnbaar toch veroordeeld en zit vast. Maar is 4 jaar niet extreem weinig?
Ik heb het ook bij Peter R. de Vries gezien. Haar verhaal was wel heel erg warrig kan ik me nog herinneren, zo onwaarschijnlijk. Maar ik geloof dat ze zélf dat verhaal geloofde (ontkenning dat ze het zelf gedaan kan hebben) en dat het daarom ook zo lastig was. Ga het vanavond wel even kijken!
jeetje heftig zeg... iemand gekeken? Ik vind de manier van de verhoren van de politie echt belachelijk. Ik zou ook bekennen als ik anders geen afscheid kon nemen van mijn kinderen... Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik kreeg gewoon medelijden met die Kim... en ook de manier waarop ze dan hoort dat haar kindje met 60 messteken om het leven is gebracht... echt belachelijk dit... wat als ze het niet gedaan heeft?
ppppfffffffff wat was dit heftig zeg....moest hem op een gegeven moment echt af zetten, want ik trok die details bar slecht.....arme kindjes!
ik heb de eerste aflevering bekeken van elzelien k die heeft haar man en dochter vermoord ze kreeg maar 7 jaar celstraf
Ik vond het ook een heftige aflevering. Medelijden met haar had ik dan weer totaal niet. Ik denk dat ze het wel gedaan heeft aangezien er niemand anders in haar huis is geweest en ze daderdetails gaf die de politie toen nog niet wist. Drugs kan rare dingen doen met een mens helaas Politieverhoor over bekennen of geen afscheidnemen van kindjes vond ik ook belachelijk en niet kunnen. Maar tja als zij ze wel heeft omgebracht vind ik niet dat zij recht heeft om afscheid te nemen.