17 jarige caissière c1000 doodgeschoten in Almelo

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Jeetje:( Sterkte!

2. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik hoor nog steeds hier en daar ambu's en politie....weet niet wat er nog meer aan de hand is...

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Vaag zeg!

Wij gingen rond 6 uur naar de Deka markt, stond ook al politie met zwaailamp voor de ingang. Weet niet wat er allemaal aan de hand is.

4. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    lees net op rtlnieuws dat de dader zich zelf ook van het leven heeft beroofd

MEDEWERKSTER C1000 DOODGESCHOTEN
    Een schietpartij heeft vrijdagavond het leven gekost van een medewerkster van supermarkt C1000 in winkelcentrum Schelfhorst in Almelo. Dat heeft de politie laten weten. De vermoedelijke dader heeft zich daarna van het leven beroofd. Hij werd dood gevonden op de Kerkstraat in het centrum van de stad. De schietpartij vond plaats aan het begin van de avond.
    Foto

Een woordvoerder van de supermarkt wilde tegen het ANP niets zeggen over het incident.
    De Schelfhorst is een winkelcentrum in de wijk de Schelfhorst in Almelo. Er zijn 24 winkels, waaronder Dirk van de Broek, Blokker en C1000. Vrijdagavond is het koopavond in het winkelcentrum.
    De straat waar de C1000 aan ligt is inmiddels afgesloten voor winkelend publiek. De luiken voor de supermarkt zijn naar beneden.
    De politie geeft om 21.00 uur een persconferentie in het politiebureau in Almelo.

5. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Dit vind ik ook zo vreselijk; ik kijk net op haar facebook en kom gelijk op haar 'info' pagina,en wat zie ik daar staan, bij 'boeken': Ik Was Nog Maar Een Kind.

Inderdaad, dat was ze nog maar, en nu al beroofd van het leven:(
    Ik kreeg een brok in m'n keel toen ik het zag staan, een prachtige meid is het ook zoals iemand hier al zei, en nog maar 17 jaar:(

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat op haar Facebook las :(

7. SeaShell

De dader werkte idd bij de politie, zal zo ook wel aan het wapen zijn gekomen. Hij zit ook op Facebook

hij heet Gino P ( zal de achternaam wel niet mogen plaatsen) en is van Spaanse komaf

jammer dat hij zichzelf heeft doodgeschoten, naar mijn mening komt hij er te makkelijk mee weg en had hij van mij levenslang mogen hebben

eerst Sander V de politieagent die Milly Boele vermoorde, nu Gino P die ook agent is. Denk dat de politie zich nu ook achter de oren krabt wat betreft de screening, net zoals met Sander V die politieagent was en veel psychische stoornissen had en dat bekend was bij velen

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Knuffelkonijn, veel sterkte.

Heel veel sterkte voor de ouders en andere betrokkenen!!!!

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

weer zon wout dan die gaat schieten! tssss bij de politie moet je zijn!

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

die gozer heeft ook faceboek. gino paratore. maar je kan hem niet goed zien op de foto. shit zeg dat ie alleen een kogel door zijn eigen kop had gejast!

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Bah, op zijn facebook staat bij 2 december nog een berichtje van hem:

"Beter denk je nu goed na"

Bah, verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor alle nabestaanden

12. ongelofelijk :(

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Echt vreselijk!:(

14. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Afschuwelijk... Echt geen woorden voor....:(

Lees dat sommige op haar facebook hebben gekeken? Ik wil ook graag kijken en een berichtje achterlaten, maar geen idee hoe ik dat moet zoeken...

15. SeaShell

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wat een prachtig meisje. Wat heeft die jongen bezield?!

17. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    idd en als je ze nodig hebt laten ze je barsten(pasgeleden nog ervaren:()

18. SeaShell

ik denk ( weet het natuurlijk niet) dat het weer zo'n geval is van '' als ik jou niet kan krijgen, dan niemand niet''

het was immers haar ex vriend

19. SeaShell

inderdaad! hoe zielig kan je zijn dat je iemand neer gaat schieten omdat het bijv uit is geraakt ;) en dan ook nog bij de politie ook

erg jammer dat hij zelfmoord heeft gepleegd. hij had in china ofzo veroordeeld moeten worden voor zijn daad, dan hadden ze hem levend gevild en nooit meer losgelaten

hier in NL is levenslang toch nooit levenslang, hooguit 20 jaar ofzo, en als je de misdaad op je 20e begaat ben je 100% zeker op je 40e weer vrij man en nog een half leven voor je.
    De gevangenisstraffen zijn wat dat betreft echt een lachertje hier, zoals in bijv de zaak van kim V die haar 2 kleine kindjes van het leven beroofde( zie topic over het programma moordzaken gister op nl 1) of van Julien c die Jesse dingemans heeft omgebracht. die gast is op zijn 45e vrij man ( en misschien wel eerder wegens goed gedrag) zo iemand moeten ze nooit meer loslaten in de maatschappij wat mij betreft

20. MHMW

MHMW Niet meer actief

Daar kom je nooit achter, maar zoiets zou het wel zijn ja. Blijft een triest verhaal met alleen maar slachtoffers.

Deel Deze Pagina