17 jarige caissière c1000 doodgeschoten in Almelo

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Dat van die wapen meenemen snapte ik ook niet..
    Wij moesten destijds altijd ons wapen in de wapenkamer inleveren.. Daar had iedereen een apart kluisje.. en dat werd echt allemaal goed gecheckt.. Magoed zo gaat het dus bij Defensie.. bij de politie helaas niet..

En werving en selectie.. tja geloof me er zitten altijd rotte appels tussen.. die komen er gewoon door.. zo was het ook bij defensie.. heb daar met eigen ogen gezien wat er allemaal door de selectie komt.. en heb daar vaak zo gestaan :$ en het erg gevonden dat dat mijn collega's waren.. want je kiest voor een bepaald beroep omdat je ergens voor staat.. en als je collega daar anders over denkt dan is dat erg jammer..

Maar indd psychologisch gezien kunnen ze bij werving en selectie te weinig. Een gesprek met een psycholoog en vragenlijsten invullen.. je kunt de boel behoorlijk voor de gek houden..
    Wat ik wel een goede test vond/vind is het rollenspel.. aangezien daar vaak onverwachte situaties in voorkomen laat dat wel wat zien over de persoon die je bent. Maar uit 1 rollenspel haal je geen moordernaar / iemand die psychisch niet helemaal in orde is etc..

Plus, psychische problemen kunnen iedereen overkomen die daarvoor altijd gezond is geweest he! Net zoals schizofrenie ook wel op latere leeftijd kan voorkomen.

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn vader werkte bij de douane (nu pensioen) maar een wapen mag niet meer mee naar huis, moet in de kluis op het werk. vroeger nam mijn vader het wel mee naar huis, mijn moeder vond het maar niks met 3 kleine kinderen thuis. Als het wapen thuis lag, lag die boven in een kast met de deur op slot.

Deel Deze Pagina