Einde tandemavonuur

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Patrijs1981, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Na 8,5 mnd lijkt er een einde te komen aan ons tandem avontuur. Ik was al aan het afbouwen want had enorme nursing agitation als mijn oudste dronk. Maar vandaag vroeg ze niet eens :$
    Blij en trots dat ik haar 3,5 jaar heb mogen voeden, na een heel lastig begin. Maar het is ook goed zo. Ik ben benieuwd wat haar plannen zijn ;)

2. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Ik heb geen idee wat nursing agitation is, maar het lijkt me een bijzondere ervaring om 3,5 jaar te voeden en daarvan ook nog eens 8,5 maand tandem te voeden.

Ik vond het na 1 jaar en 8 maanden al vreemd om te stoppen, lijkt me na zo'n lange tijd nog veel vreemder.

Veel plezier met het voeden van je tweede kind, misschien wil die ook wel zo lang bij je drinken.

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Toch nog ineens zeg!!!

Mooie periode!

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Hahaha nou ze denkt er toch nog even anders over. Vanmorgen zei ze: maar mama! Ik heb al heel lang niet bij hou gedronken. Ze dronk twee slokjes en was klaar. Daarna was ze een beetje misselijk. Ik denk dat het einde wel echt eraan komt, maar misschien dat ze nu nog eens in de zoveel dagen een paar slokjes wil. Soms zeg ik nee en dan is het goed. Vanmorgen was ze echt een teleurgesteld en dan geef ik toe...ach ik ben een watje als het om mijn kinderen en borstvoeding gaat ;)

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden

Nursing agitation is dat je echt een afkeer voelt tijdens het voeden.

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha herkenbaar hoor! Wij hadden net ook 4 dagen zonder drinken gehad en ik dacht dat het misschien nu echt voorbij was. Maar vanmorgen wilde ze ineens weer.

Deel Deze Pagina