Hallo mama's Mijn dochter is al een week ziek met een schommelende temperatuur tussen de 38 en 40 graden ik ben al twee keer naar de dokter geweest en gister zelfs na het ziekenhuis nu moeten wij als de koorts niet zakt morgen terug naar het ziekenhuis ze is ontzettend d verkouden en hoest enorm nu hebben ze aangegeven dat ze een bovenste luchtweginfectie heeft. Toch zit het me totaal niet lekker omdat ze zolang koorts heeft! Heeft hier iemand ervaring mee??
Jawel! Zl heeft dit ook gehad, meerdere keren zelfs en dan 2 of 3 keer naar een dokter zonder dat ze echt iets kunnen vinden en dan ineens bam toch een oor/keel en zelfs een keer blaasontsteking te pakken. Lichaam van mijn zoon gaat al vechten voordat de symptomen zich uiten zeg maar. Kinderarts zei hier als de temperatuur tegen de 40 graden loopt is het vaak een bacterieel iets ipv bijv een virusje. Altijd alert zijn hier dus. Kno arts heeft hem begin verleden jaar een 6 weekse kuur ab gegeven wat hem tot heden enorm heeft geholpen . Luister naar je onderbuik gevoel en ga terug als je het niet vetrouwd! Beterschap
Als ze een luchtweginfectie heeft waarom hebben ze dan geen kuur meegegeven? Hier mogen ze max 4 dagen koorts hebben. Mijn dochter kampt momenteel met een fikse keelontsteking en had ook 40 graden koorts. Ze heeft nu een kuur mee gekregen. Beterschap!
Hier had dochter het ook en na 5 dagen heeft de huisarts toch maar AB gegeven omdat het gewoon niet meer ging. Dochter kwam er zelf gewoon niet uit. Na de AB kuur ging het ineens beter met haar.
Hier vorige week hetzelfde met mijn zoontje van 15 maanden, maar na een week was het hier eindelijk voorbij.
Er heerst veel, dus het kan ook zijn dat ze de pech heeft twee dingen achter elkaar opgepikt te hebben. Heel vervelend en goed om te laten checken als ze niet opknapt, maar als ze wederom slechts een luchtweginfectie blijkt te hebben, kun je weinig anders doen dan uitzieken. Maar goed dat ze haar wel blijven checken bij niet opknappen, dan weet je tenminste wel zeker dat eea niet omslaat in een ontsteking.
Mijn zoontje had dit met de kerst. Heb beide kerstdagen met hem bij de hap gezeten en het was gewoon griep, volgens hun. Longetjes en oren waren schoon, oortjes heel ietsje rood, maar niks ernstigs. En keeltje ietsje rood. Er waren toen zoveel kindjes ziek dat ze het ook maar gewoon afdeden als griep, denk ik. De maandag na kerst naar mijn huisarts geweest en het ventje had een bacterie. Zowel de longetjes als de oortjes zagen er niet goed uit. Antibiotica gekregen en de dag erna was ie weer de oude! Beterschap!