spenen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ozlem, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    Welk speen is nou beter de combi of dental vorm?
    Welke gebruiken jullie?Mijn zoontje wil alleen de combi pakken .Er is mij verteld dat de dental vorm beter is dus ik weet het even niet meer.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Geen idee welke beter is........

Hier zijn de natural flex speentjes van Nuby (dan de orthodontisch vorm) een enorm succes.
    Die hele ronden wil ze niet.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

beide kids willen alleen dental hier.. maar of t beter is?
    eigenlijk nooit overna gedacht, ze willen alleen die..

4. adi

adi Niet meer actief

hier ook bij alle drie dental, ik had wel gehoord dat deze beter zijn voor de ontwikkeling van het gebit, maar of dat echt zo is weet ik niet.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij zijn gestart met de combi's indertijd vanwege borstvoeding en daar ook bij gebleven. Ik heb er eigenlijk niet te veel bij stilgestaan dat dentals misschien iets beter zouden zijn. Wel 1x geprobeerd hoor, maar de combi's pakte ze veel beter -gewenning waarschijnlijk.

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier alleen maar de combi, heb de dental geprobeerd omdat het idd beter zou zijn voor het gebit, maar die spuugt ie een paar meter ver uit zijn bed (oke, wat overdreven ;), maar hij moet m niet).

Heb gewoon de hoop dat ik m rond het jaar kan afwennen...

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre heeft altijd bibi spenen (alleen met slapen), nooit over nagedacht wat beter is eigenlijk, ze wil ook alleen die.

8. mroos

mroos Niet meer actief

Boaz heeft van avent, airflow heet ie, geen idee wat het is, hij is iig heel groot. Nooit over nagedacht eigenlijk:)

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia wilde ook alleen de Bibi. Was ook het handigst, want dat was een van de weinige merken die we in Duitsland konden krijgen (NUK) en hier ook (BIBI). Is het zelfde merk! Ze zijn alleen wel iets anders, maar deze wilde ze wel allebei, en andere niet..

Deel Deze Pagina