Is het normaal dat er na iedere voeding een beetje poep in de luier zit? Niet altijd veel maar soms lijken het wel natte winden.. Voor mijn gevoel heeft ie niet echt kramp maar hij laat wel heel veel windjes! De kleur wordt wel iets lichter.. Dit is iets van de laatste twee dagen.
De eerste 2 maanden was hier elke luier een poepluier... er gingen dus ook heel wat luiers doorheen. Pas sinds een paar weken poept hij veel minder en nu soms ook dagen niet. Is heel normaal hoor. Windjes laten kan mn zoon ook als de beste
Lieve heeft dat ook vaak zat. Rond de klok van 4 uur in de middag dan heeft mevrouw een natte scheet moment haha.
Zou me er niet druk om maken, scheten laten betekend meestal ook minder last hebben van krampjes. Groetjes Anita
Hebben jullie wel eens bij jullie kleintje gemerkt dat scheetjes laten pijn doet? Soms zit er bij ons mannetje een scheetje dwars en dan schreeuwt ie het uit! Kan je daar wat tegen doen?
Dat heb ik nooit gehad met Lieve. Misschien 1x per dag beetje zn buikje masseren? Doe ik nu nog vaak bij Lieve. Ze vindt het ontspannend en heeft echt zelden last van haar buikje sinds ik haar buikje masseer.
Rustig fietsen met de beentjes wil ook nog wel eens helpen om de scheetjes er uit te krijgen. Deed bij onze zoon altijd wonderen als hem wat dwars zat!